وحشت صهیونیست‌ها از اهتزاز پرچم فلسطین

وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر اسرائیل به پلیس دستور داد که پرچم‌های فلسطین را از همه اماکن عمومی در سراسر اراضی اشغالی بردارد.

«ایتمار بن‌غفیر» وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر اسرائیل به پلیس دستور داده که پرچم‌های فلسطین را از هر نقطه‌ای در اماکن عمومی بردارد و افزوده که هر پلیسی با هر رتبه نظامی اجازه اقدام در این باره را دارد.

بر اساس این گزارش، این دستور بن‌غفیر با این مبنای ادعایی صادر شده که برداشتن پرچم فلسطین مصداق "حمایت از گروه تروریستی" است.

از سوی دیگر، بن‌غفیر خواستار توضیح پلیس درباره اینکه چرا نتوانسته مانع از شادمانی کردن فلسطین در روستای "عاره" در پی آزادی «کریم یونس» پس از ۴۰ سال اسارت در زندان‌های اسرائیل شود.

این در حالی است که در تظاهرات شنبه شب علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» در تل‌آویو برخی معترضان صهیونیستی پرچم فلسطین را به دست داشتند.

روز سه شنبه گذشته ایتمار بن غفیر با حمایت شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی و نیرو‌های گارد مرزی این رژیم به مسجد الاقصی تعرض و به آن هتک حرمت کرد. این اقدام خشم فلسطینی‌ها را برانگیخت و انبوهی از محکومیت‌ها را به دنبال داشت. بسیاری از کشور‌های عربی، اسلامی و غربی نیز این اقدام را محکوم کردند.

بن غفیر در گذشته چندین بار در مقام شخصی خود و به عنوان معاون در کنست به مسجد الاقصی یورش برده بود، اما این اولین بار بود که به عنوان وزیر به مسجد هجوم برد.

برخی معتقدند که ورود بن غفیر به مسجد الاقصی زمینه را برای نبرد زودهنگام فراهم می‌کند و مقاومت را در شرایطی قرار می‌دهد که به شکل گسترده با رژیم اشغالگر مقابله کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۹ دی ۱۴۰۱
اون وقت حکام احمق بعضی کشور های عرب، هفتاد ساله که پیشنهاد و خیال خام دو دولت و دوکشور یهودی و مسلمان میدن، لعنت به هر چی حکمران دست نشانده احمق و منافقه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۹ دی ۱۴۰۱
جنگ پرچمها
آخرین اخبار