روایت چهارمین روز از سیزده سالگی عمار؛

میدان جمهوری روی پرده سینما فلسطین رفت

چهارمین روز از سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، با نمایش آثار مستندی متنوع و برگزاری نشست‌های متعدد به پایان رسید.

سیزدهمین جشنواره عمار با یاد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ و شهدای امنیت در آستان مقدس حضرت احمد بن موسی‌الکاظم (ع) شاهچراغ آغاز شد.

اکران آثار سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه در سینما فلسطین تهران آغاز شد و تا ۲۱ دی ماه ادامه خواهد داشت؛ همچنین آیین اختتامیه این جشنواره در ۲۲ دی ماه برگزار خواهد شد.

علاوه بر اکران‌های آثار مردمی در سینما فلسطین، علاقه‌مندان در این دوره از جشنواره همانند دوره پیشین با مراجعه به سایت مورد نظر نیز می‌توانند به صورت مجازی به تماشای آثار این دوره بنشینند.

علاقه‌مندان در سیزدهمین دوره از جشنواره فیلم مردمی عمار، می‌توانند منتخب فیلم‌های این رویداد را به‌صورت رایگان و با اینترنت نیم‌بها تماشا کنند.

وزیرآموزش و پروش به تماشای آثار عمار نشست

یوسف نوری وزیر آموزش پرورش با حضور در سیزدهمین جشنواره مردمی عمار به تماشای مستند انسان سازان کاری از مهدی رضایی نشست.

وزیر آموزش پرورش

برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی در سینما فلسطین

 چهارمین روز از سیزدهمین جشنواره مردمی عمار با پخش زنده نشست ها و کارگاه‌های آموزشی در فضای‌مجازی همراه بود.

در این روز کارگاه فیلم کوتاه از ایده تا اثر حسین دارابی و نشست اسوه یا سلبریتی با حضور استاد حسن رحیم‌پورازغدی در سالن سه سینما فلطسین برگزار شد و شاهد حضور جمعی از علاقه‌مندان بود.

 به مناسبت اکران مستند سورجان به کارگردانی یوسف حسن زاده معصومه صابکی سوژه این مستند در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور یافت و به تماشای آثار نشست.

حضور سوژه مستند سورجان  در سینما فلسطین

میزبانی صداوسیما از جشنواره عمار

همچنین شبکه یک سیما از ساعت ۱۸:۵۵ و  شبکه دو سیما ساعت ۱۶:۵۰ به میزبانی سیزدهمین جشنواره عمار در پنجمین روز اکران آثار نشستند.

چهارمین روز جشنواره میزبان چه آثاری بود؟

ورای صلح و جنگ، میدان جمهوری، زخم حراج، فریاد‌های سربی، نیوجرسی، دنیای واقعی، سه‌شنبه ۱۴ جولای، هپکوتیزم، ناوا، هزارجان گرامی، بچه‌های دشت، زندگی... پس از مرگ، شیخ غلامرضا، تازه‌آباد، خاطر جمع، میان این‌روز‌ها ایستاده‌ام، بالی ماشی، مادیون، چشم ایرانی، سورجان، خراشاد، بی‌تو هرگز، انسان سازان، مسیر رستگاری و دل نگران آهو‌ها مجموعه‌ای از مستند‌های نمایش داده شده در چهارمین روز از اکران مردمی آثار عمار در سینما فلسطین بود که با استقبال خوب علاقه‌مندان همراه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.