رسیدگی به مشکلات بیش از ۳ هزار مراجعه کننده در دادستانی همدان

دادستان همدان گفت: در ۹ ماهه امسال به مشکلات سه هزار و ۵۸۴ متقاضی در ملاقات مردمی رسیدگی شده است که ۶۸ درصد از این میزان، منتهی به نتیجه شده است.

حسن خانجانی موقر با بیان اینکه دیدار‌های حضوری با مردم جزیی از وظایف کاری خود و از سیاست‌های دستگاه قضایی است، افزود: به همین منظور دادستانی همدان به طور مستمر و با هدف تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مطالبات آن‎ها هر هفته دوشنبه‌ها با همراهی معاونان در محل دادسرا پاسخگوی مردم است.

او با تأکید بر اینکه نشست و برخاست با مردم در هر فرصتی آن‌‎ها را امیدوار می‌‎کند، گفت: علاوه بر ملاقات عمومی در روز‌های دوشنبه، دیدار‌های چهره به چهره با مردم هم در مساجد و محلات به منظور حمایت از حقوق عامه و بررسی دغدغه مندی‌های شهروندان نیز انجام می‌شود.

دادستان همدان تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۵۸۴ نفر برای پیگیری مشکلات خود به این دادستانی مراجعه کرده که در نهایت با پیگیری‌های انجام شده ۶۸ درصد از این میزان، منتهی به نتیجه شده است.

خانجانی افزود: مشکلات افراد با دستگاه‌های اجرایی، درخواست مرخصی از زندان، درخواست رأی باز و رأی کار، درخواست عفو و بخشودگی، درخواست استفاده از پابند الکترونیک، اعتراض به روند رسیدگی و تقاضای تسریع و نیز مساعدت در امور وثیقه عمده تقاضا‌های مراجعه کنندگان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار