تسریع در تکمیل طرح جامع پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تسریع در تکمیل طرح جامع پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ضروری است.

استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  بر تسریع تکمیل و اجرای طرح‌های جامع پایانه‌های مرزی این استان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر تاکید کرد.

محمد کرمی با اشاره به اهمیت و جایگاه این پایانه‌ها در تسریع و تسهیل ترانزیت کالا و جابجایی مسافر، اظهار کرد: روان سازی مسیر‌های ترانزیتی استان به منظور توسعه تبادلات اقتصادی و اجتماعی با کشور‌های همسایه از اولویت‌های استان است.

وی با بیان اینکه بهسازی راه‌های روستایی پیش‌نیاز توسعه و کاهش مشکلات روستاییان است، گفت: با توجه به اینکه بیش از ۵۱ درصد جمعیت این استان در مناطق روستایی ساکن هستند ضروری است طرح‌های راه روستایی در حال احداث استان با نظارت بیشتر و با کیفیت بالا ساخته و تکمیل شود تا شهروندان گرامی از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین بر افزایش تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در این استان تاکید کرد و گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی نقش موثری در رفاه و ایمنی رانندگان و کاربران جاده‌ای دارد که در استان سیستان و بلوچستان ضروری است به دلیل طول زیاد راه‌های ترانزیتی، شریانی و مواصلاتی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بیشتری برای ارائه خدمات مطلوب به بهره برداری برسد.

کرمی افزود: بستر لازم برای توسعه و افزایش مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی به شرط ورود سرمایه گذاران توانمند در استان فراهم است از این ظرفیت برای افزایش ایمنی سفر و کاهش تصادفات باید بهره گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار