نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نماز در دستگاه‌های اجرایی سمنان جدی‌تر گرفته شود

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی خواستار اجرای برنامه‌هایی در راستای ترویج نماز در سراسر استان شد و گفت: نماز در دستگاه‌های اجرایی جدی‌تر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در اجلاسیه استانی نماز و آئین تکریم از شهدای امنیت استان سمنان درباره اهمیت نماز، تاکید کرد: در جایگاه نماز همین بس که؛ حضرت ابراهیم (ع) در پیشگاه خداوند برای ما دعا کرده تا از برپا دارندگان نماز باشیم.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه در امتداد امامت امامان معصوم (ع) بوده و مشروعیت الهی دارد، افزود: در آیات شریفه قرآن بر اهمیت و اقامه نماز بسیار تاکید شده است.

امام جمعه سمنان خواستار اجرای برنامه‌هایی در راستای ترویج نماز برای جوانان شد و ابراز داشت: تلاش شود تا اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش تقویت شود.

استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه نقش اصلی و اساسی در موفقیت در کار‌ها و دستیابی به عاقبت بخیری، در گرو توجه به نماز است، گفت: نماز یکی از راه‌های شکرگزاری در برابر الطاف خداوند و نعمت‌هایی است که‌به‌ما عطا کرده است.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به اینکه بالاترین رمز موفقیت ما در برابر دسیسه‌های نفسانی توجه‌به نماز و عبادت است، بیان کرد: فرهنگ اقامه نماز در سطح دستگاه‌های اجرایی استان سمنان که در تدین و دینداری پیشگام است، بیش از پیش تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.