بهره مندی ۸۰ دانش آموز دلگانی ازمدرسه ای استاندارد

۸۰ دانش آموز مقطع متوسطه دوره اول از فضای آموزشی استاندارد، در روستای شهرک خسرین (khosrin) بخش مرکزی دلگان بهره‌مند شدند.

عباس سپهری مقدم نماینده مجمع خیرین استان سیستان و بلوچستان  گفت: افتتاح این مدرسه شوق واشتیاق دانش آموزان را برای ادامه تحصیل دوچندان کرد.

وی  گفت: با همت و مشارکت خیرین و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان این مدرسه ۴ کلاسه در مناطق کم برخوردار روستای شهرک خسرین (khosrin) بخش مرکزی دلگان به بهره برداری رسید.

نماینده مجمع خیرین استان گفت: این مدرسه با زیر بنای ۱۳۲ متر مربع به صورت مشارکتی توسط خیر نیک اندیش خانم کتایون فرهمند و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ساخته شده است.

عباس سپهری مقدم افزود: برای ساخت این فضای آموزشی ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن آورده خیر و ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر سهم سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بوده است.

رضا سابکی سرپرست آموزش و پرورش دلگان نیز گفت: با افتتاح این فضای آموزشی تعداد ۸۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوره اول از فضای آموزشی مطلوب بهره‌مند شدند.

وی افزود: از ابتدای  امسال  تاکنون با همت خیرین و دیگر نهاد‌ها ۱۲ مدرسه با ۵۱ کلاس درس در شهرستان دلگان به بهره برداری رسیده، اما همچنان سرانه فضای آموزشی این شهرستان با استاندارد‌های لازم فاصله زیادی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار