به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)؛

بانوان تهرانی در رالی گردشگری با هم به رقابت پرداختند

رالی گردشگری بانوان به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام زن، برگزار شد.

رالی گردشگری بانوان به همت پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام زن، برگزار شد، این رالی روز جمعه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ با شعار "از خودمان شروع کنیم" و با هدف فراهم آوردن امکان مشارکت بانوان در فعالیت‌های اتومبیلرانی، ارتقاء دانش و مهارت رانندگی بانوان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تکریم و تعظیم جایگاه و مقام والای زن و مادر، برگزار شد.

شرکت کنندگان در این رویداد روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه سال جاری در کلاس آموزش نقشه خوانی و جلسه توجیهی شرکت کردند و با قوانین و مقررات رالی‌های گردشگری و نحوه مسیریابی بر اساس نقشه، آشنا شدند.

خط شروع و پایان این رالی گردشگری که توسط تیم فنی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی طراحی شد، شهرک آزمایش تهران بود.

رالی‌های گردشگری یک رویداد فرهنگی، آموزشی شناخته می‌شوند که ملاک انتخاب نفرات، کمترین امتیاز منفی ثبت شده توسط داوران، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد رانندگان در موقعیت‌های مختلف، شیوه نقشه خوانی و مهارت مسیریابی و ... است.

مراسم اعلام نتایج و اهداء جوایز رالی گردشگری بانوان، روز سه شنبه ۲۰ دی ماه با حضور فرماندهان پلیس فراجا و مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
اعلام می کردید.ماهم شرکت می کردیم.خصوصی برگزارشده؟
آخرین اخبار