سومین یادواره شهید سلیمانی در روستای ده رییس انار برگزار شد

سومین یادواره شهید سلیمانی و ۳ شهید روستای ده رییس انار با حضور خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان واقشار مختلف مردم برگزار شد.

سومین یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و ۳ شهید روستای ده رییس انار در مسجد این روستا با حضور خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان واقشار مختلف مردم برگزار شد.

دراین مراسم معنوی ابتدا حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه این شهرستان به بیان زندگی و مبارزات و بصیرت شهدا پرداخت و در ادامه گفت: شهدا نمرده اند بلکه همیشه زنده هستند و نظاره گر اعمال ما هستند و راز و رمز شهدا خود سازی بود.

وی به زندگانی و مبارزات شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: شهید سلیمانی خودش را اول خود سازی کرد و آن اخلاص و بصیرت و خود سازی او بود که باعث شد که امروز به این جایگاه برسد

او افزود: قاسم سلیمانی امروز زنده است و در بین آزادیخواهان دنیا قرار دارد.

در ادامه یکی از همرزمندان شهید سلیمانی سرهنگ حجتی به مبارزات و بصیرت و ولایتمداری شهید سلیمانی پرداخت و گفت:  اولین کار شهید سلیمانی دفاع از ولایت بود، این فداکاری‌های شهید سلیمانی رسالت عظیمی بر دوش مردم ایران اسلامی و دیگر مسلمانان جهان گذاشته است.

وی در ادامه گفت: سردار سلیمانی تنها یک سردار نبود بلکه بزرگمردی بود که نامش تا همیشه تاریخ در قلب و جان همه مردم ایران و جهان اسلام خواهد ماند، او در عمل پایبندی خود را به ولایت و رهبری نشان داده بود و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزید و به ائمه معصومین عشق می‌ورزید و انشاالله مابتوانیم رهرو راه او باشیم.

این مراسم با مداحی وسینه زنی و اهدا لوح و هدایا به خانواده شهدا همراه بود و در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس وپوستر  جبهه و جنگ برپا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار