مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

هشدار کاهش دمای شبانه در استان تهران/ مدیریت بحران آماده باش است

یزدی مهر گفت: مدیریت بحران با توجه به شرایط جوی آماده باش است و به باغداران و کشاورزان توصیه می شود تمهیدات لازم را بیاندیشند.

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر کاهش دما در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این کاهش دما از امشب جمعه ۱۶ دی تا فردا شنبه ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.

یزدی مهر با بیان اینکه مدیریت بحران توصیه‌های لازم برای انجام اقدامات مقابله‌ای را به دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی ارائه کرده است، گفت: لازم است که عموم مردم از جمله مسافران، کشاورزان، دامداران، عشایر، گلخانه داران، مرغداران و سایر بهره برداران از این موضوع مطلع بوده و تمهیدات لازم را بیاندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به همه مردمی که قصد سفر و تردد در مسیر‌ها و محور‌های کوهستانی را دارند توصیه کرد: حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا در صورت بروز حادثه مجهز باشند.

وی عنوان کرد: آماده‌باش کامل نیرو‌های امدادی و عملیاتی استان تهران ضروری است و تمهیدات و تدابیر لازم در این خصوص در سطح مناطق تحت تاثیر اندیشیده شده است.

برچسب ها: کاهش دما ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
باز تهران خوبه ما تو شهر کویری دمای هوا گاهی تو زمستون منفی چهار میشه توتابستون مثبت پنجاه به خاطر آب وبرق و گاز مکرر جریمه میشیم!!!!
Iran (Islamic Republic of)
دکتر وحیده ن صالح میرحسنی روان ی تبریز
۲۳:۵۹ ۱۶ دی ۱۴۰۱
سلام.گرانی دهها برابری خودرو و دلالی دو شرکت انحصاری داخلی دارد من و مردم را روانی می کند.پول دوچرخه از پول پراید زمان احمدی نژار گرانتر شده است.بردن خودرو به بورس به بهانه کشف قیمت چه صیغه ای بود درست کردید مگر کالای سرمایه ای هست ،الحق که دلالید.این است عدالت شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۶ دی ۱۴۰۱
مدارس راتعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
دکتر وحیده ن صالح میرحسنی روان ی
۲۲:۲۵ ۱۶ دی ۱۴۰۱
سلام.گرانی دهها برابری خودرو و دلالی دو شرکت انحصاری داخلی دارد من و مردم را روانی می کند.پول دوچرخه از پول پراید زمان احمدی نژار گرانتر شده است.این است عدالت شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۶ دی ۱۴۰۱
سلام ،

مسیح علینژاد ،
ارتباطش را با فرانسه قطع کنید ،


پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۶ دی ۱۴۰۱
احتمالا چندیت تلفات از بی خانمانا داریم
آخرین اخبار