سردار سرخیلی:

مقاومت تنها راه مقابله برفتنه های دشمن است

مسئول کارگروه تخصصی قرارگاه خاتم الانبیا سپاه گفت: تنها راه مقابله با دشمن مقاومت جانانه وتوانمند است.

سردارحمید سرخیلی مسئول کارگروه تخصصی قرارگاه خاتم الانبیا سپاه، در اجتماع عشایر جنوب کرمان در یادواره شهدای عشایر که در کهنوج برگزار شد، گفت: در این محفل صمیمی در حضور عشایر جنوب کرمان هستیم کسانی که همواره در طول انقلاب و به خصوص دفاع مقدس و حرم مردانه در صف مجاهدان ناظر و حاضر بودند و نشانه اش شهدای بسیار عزیز و وفاداری است که هریک به عنوان ستاره‌ای در این آسمان می‌درخشند.

او با اشاره به تعداد ۵۰۰ شهید عشایری در جنوب کرمان اظهار کرد:در خاطرم هست که حاج قاسم از این بچه‌های رزمنده عشایر به عنوان نیرو‌های خط شکن استفاده می‌کرد.

سرخیلی بیان کرد: حاج قاسم می‌گفت من در کانال ماهی در آتش سنگین دشمن درجزایر مجنون در اشهد گفتن شهدا فاطمه را حاضر و ناظر می‌دیدم، وما بار‌ها و بار‌ها در دوران دفاع مقدس، دیدیم نتیجه توسل به حضرت زهرا را اگر پیشانی بند یا زهرا بسته می‌شد بر پیشانی‌ها به سبب معجزاتی بود که با توسل به ایشان رخ می‌داد.

سردار سرخیلی گفت: امام خمینی در فتح المبین یادآوری می‌کند رزمندگانی دلاور و مردانی مرد از قبیله حسین و امام علی به این نبرد رفته اند.

او با اشاره به اینکه حسرت روز قیامت فقط مختص کفار نیست افزود:بسیاری از مومنان در آن روز حسرت می‌خورند چرا کار خیر کمتری دارند یا چرا جز مجاهدان وشهدا نیستند.

او گفت: شهدای شما مخصوصا عشایر عزیزو حاج قاسم در راس این شهدا، عمر خود را در راه رضای خدا صرف کردند از این خیل مجاهدان هستند.

او سپس مروری بر ۴۰ سال بعد انقلاب کرد واظهار داشت:انقلاب اسلامی کمر استکبار و آمریکا را شکست یک مزدور مثل پهلوی که انگیزه‌ها ومنابع کشور رادر اختیار بیگانگان قرار می‌داد نیز دراین میان حضور داشت، اما امام این حصر و فشار مضاعف را از میان برداشت از آن روز ما استقلال خود را بدست آوردیم.

سردار سرخیلی بیان کرد: در ۲۰۰ سال حکومت‌های شاهنشاهی ما ۹۰۰ هزارکیلومتر از این خاک را از دست داد، همان‌هایی که عزت این ملت را گرفته بودند، ولی امام آمد انقلاب کرد و به جوانان اعتماد کرد.

او تصریح کرد: از ان سو همه دشمنان مقابل ملت ما آمدند در ۸ سال دفاع مقدس و آن خفت وخواری ۲۰۰ ساله را پاک کردند.

او تاکید کرد: امروز شاید بزرگ‌ترین قدرت نظامی دنیا یا دومین قدرت نظامی دنیا روسیه است که با اوکراینی که پشتش به ناتو گرم است درگیر جنگ است، ۶ ماه این‌ها درگیرجنگ هستند، زمانی هم این اتحاد جماهیر شوری و دیگر قدرت‌ها به صدام تجهیزات نظامی می‌دادند و از سوی دیگر ناتو نیز کمک‌های اطلاعاتی به صدام می‌رساند و در کنار آن پول‌های کشور‌های عربی نیز هزینه می‌شد و این کشور به برکت ایمان وکوشش فرزندان شما ایستادگی کرد و دیدید فرزند شما حاج قاسم چگونه کمر دشمن را در جبهه مقاومت هم شکست.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: افول امریکا مدت‌ها شروع شده است ومعلوم است در جبهه سخت به پیروزی نرسیده به جنگ نرم وترکیبی روی آورده است.

سرخیلی بیان کرد: اکنون هلال مقاومت از پاکستان تا لبنان ادامه دارد و شیعه وسنی ندارد، وقتی داعش را به جان ملت‌های مسلمان می‌اندازند بچه‌های مقاومت آن را در کنار حاج قاسم کنار زدند؛ از سویی آمریکا ۷ هزار میلیارد دلار را در پشتیبانی از داعش هزینه کرد، ولی داعش توسط حاج قاسم ویارانش در جبهه مقاومت از بین رفت.

او به خطبه‌ای از نهج البلاغه اشاره کرد وگفت: امیرمومنان خطبه‌ای دارد می‌فرمایند فتنه هایی، چون ظلمت شب می‌آید، کسی را یاری آن نیست که دربرابرشان برخیزد و می‌گوید این فتنه مثل شتری که افسار در دهان وجهاز در پشت دارد و آن ساربان آن شتر را می‌برد خواهد بود و بعد اضافه می‌کنداین فتنه‌ها دوام نمی‌آورد.

او سپس به تشریح برخی فتنه‌های انقلاب پرداخت و اظهار داشت: اولین فتنه دو سال بعد پیروزی انقلاب جنگ قومیتی را سعی کردند راه بیندازند رفتند سراغ ترکمن و بلوچ و کرد و لر و فتنه ها، اما مردم فتنه را پشت سرگذاشتند و بعد جنگرا تحمیل کردند بعد از جنگ در جریان مساله عراق و سوریه فتنه داعش را دیدید که شکسته شد.

او تصریح کرد: در این خطبه مولی الموحدین می‌فرمایند" این کسانی در مقابل فتنه‌ها می‌ایستند مجاهدانی هستند که نزد متکبران خوار هستند، اما همین مجاهدان در ارض مجهول و در آسمان‌ها معروف هستند.

او بیان کرد: مجاهدان ما مثل حاج قاسم را ببینید چگونه مقاومت کردند بیش از ۸۰ کشور به صدام کمک کرد که ایران را از بین ببرد نشد؛ امریکا تلاش کرد در سوریه ودر بغداد فشار بیاورند واز این طریق ایران را نیز از بین ببرند، اما نتوانستند.

سرخیلی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم دشمن به زمین بزنیم تنها راهش مقاومت است والا تعامل با دشمن را از زبان خیلی‌ها شنیدیم وبار‌ها گفته شد با دشمن مذاکره کنیم درچندین دوره با دشمن کنار آمدیم در همین قضیه هسته‌ای، بزرگ‌ترین صنعت هسته‌ای را که با تلاش جوانان مان راه انداخته بودیم بتن ریختیم، اما دشمن به تعهداتش عمل نکرد.

او افزود: حاج قاسم می‌گوید انقلاب اسلامی حرم است باید از حرم دفاع کنیم تنها راه ما مقاومت توانمند وپویا است؛ و قطعا ما با کمک جوانان مان می‌توانیم مشکلات را از سر راه برداریم.

 

برچسب ها: مقاومت ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.