اعلام آمادگی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در فرودگاه قزوین

استاندار قزوین گفت: بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در فرودگاه خدمات ویژه قزوین و ایجاد قابلیت مسافربری و باربری در آن اعلام آمادکی کرده است.

 محمد مهدی اعلایی استاندار در آیین رونمایی از اسناد مالکیت اراضی کشاورزی استان قزوین افزود: ارتقای وضعیت فرودگاه و مسافربری شدن آن برای مردم قزوین از اهمیت بالایی برخوردار است و از مطالبات مردم این استان محسوب می‌شود.

این مسوول گفت: اولین استانی در کشور هستیم که فرودگاه در آن ایجاد شده و تنها استانی هستیم که فرودگاه مسافربری ندارد و در این رابطه نیازمند همراهی وزرات جهاد کشاورزی برای تبدیل فرودگاه خدمات ویژه کشاورزی به مسافربری هستیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه در حال حل مشکل معارضین اراضی فرودگاه قزوین هستیم، گفت: در رابطه با ایجاد قابلیت مسافربری و باربری کردن فرودگاه قزوین سرمایه گذار بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده است.

استاندار قزوین گفت: در جریان سفر رییس جمهور به قزوین برای حل مشکل معارضین فرودگاه خدمات ویژه قزوین ۴۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شد که ۲۰ میلیارد تومان سهم استانی آن تامین شده و نیاز است تا سهم وزارت جهاد کشاورزی نیز در این خصوص تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.