پیگیری مطالبات بخش تولید از باب ترک فعل‌ها در دستگاه قضایی گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از پیگیری مطالبات بخش تولید از باب ترک فعل‌ها در دستگاه قضایی استان خبر داد.

آسیابی امروز ۱۵ دی در جمع تولید کنندگان شهرک صنعتی شهرستان رامیان گفت: دستگاه قضایی ملجا تولیدکنندگان است و این اطمینان را به فعالان اقتصادی می‌دهیم که برای رفع موانع بر سر راه آن‌ها تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست.

آسیایی تاکید کرد با تمام توان در کنار شما هستیم و دستگاه قضایی استان را پشتیبان خودتان بدانید.

او افزود: هر چند وظیفه دستگاه قضایی انجام امور اجرایی نیست، اما دادستان‌های ما از باب ترک فعل‌ها برای پیگیری مطالبات تولیدکنندگان ورود می‌کنند.

آسیابی گفت: برای رفع مشکل واحد‌های تولیدی در برخی موارد تا بازداشت مدیران هم پیش رفته ایم.

او با اشاره به اختصاص یکی از معاونان دادستان مرکز استان برای پیگیری مشکلات تولیدکنندگان گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلفند در پاسخ پیگیری‌های دستگاه قضایی برای رفع مشکل تولیدگان باید جواب قانع کننده به ما ارائه کنند.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به مزیت‌های نسبی استان در بخش‌هایی مانند تولید مرغ و کشت گندم گفت: به دلیل نبود برنامه ریزی و صنایع تبدیلی هنوز نتوانسته ایم از این مزیت‌های نسبی برای توسعه و رونق اقتصاد استان، بهره ببریم.

رئیس کل دادگستری گلستان امروز از دو واحدتولیدی روغن و آب معدنی هم بازدید کرد و قرار شد با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی استان و دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکل این واحد‌ها در زمینه تامین انرژی و جاده دسترسی اقدام شود.

امروز همچنین با حضور رئیس کل دادگستری گلستان از تندیس شهید سپهبد سلیمانی در رامیان رونمایی شد.

حیدر آسیابی در این‌مراسم، ولایتمداری و مردمداری را دو ویژگی مهم این شهید برشمرد و گفت: همین ویژگی‌ها هم سبب عزیزشدن ایشان بین مردم بود و حضور میلیونی مردم در مراسم وداع با این شهید، گویای این محبت مردم به سردار دل‌ها بود.

حیدر آسیابی افزود: وظیفه ماست به تاسی از این شهید بزرگوار، پشتیبان ولایت و مدافع جمهوری اسلامی باشیم و در خدمتگزاری به مردم از هیچ کاری دریغ نکنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.