رئیس فدراسیون فوتبال:

امیدواریم به سرعت شرایط حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شود

تاج گفت: امیدواریم شرایط حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه‌های کشور فراهم شود و با پشت سرگذاشتن آلودگی هوا شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها باشیم.

مهدی تاج می‌گوید: فدراسیون فوتبال قصد استفاده از بودجه دولتی را ندارد و اگر کمکی انجام شود، در بخشی که مدنظر دولت است استفاده خواهیم کرد.

او روز پنجشنبه در مجمع عمومی هیات فوتبال خوزستان که در اهواز برگزار شد با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در بحث فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی سهم قابل توجهی در بحث اوقات فراغت مردم دارد افزود: سالانه حدود ۵ هزار و ۶۴۰ مسابقه فوتبال توسط سازمان لیگ برگزار می‌شود که رقم قابل ملاحظه‌ای است.

به گفته آقای تاج مسئول اصلی حوزه فوتبال و ورزش در خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان است و انتظار داریم هیات فوتبال استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فعالیت داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال کشور همچنین یادآور شد که خوزستان در حوزه فوتبال به تنهایی یک کشور است و اگر ظرفیت‌ها و امکانات مالی اجازه می‌داد، خوزستان می‌توانست به تنهایی یک لیگ برتر داشته باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه خوزستان به تنهایی ۳ تیم در لیگ برتر، ۳ تیم در دسته یک داشته و در لیگ دسته دوم و فوتبال ساحلی نیز تیمداری می‌کند گفت: سهم خوزستان در تیم‌های ملی فوتبال بسیار نمایان است و این موضوع نشان می‌دهد که خوزستان با فوتبال گره خورده است.

او افزود: امروز همه ارکان فوتبال خوزستان دور هم جمع شده تا درباره بهتر شدن فوتبال این استان تصمیم بگیریم که یک کار بسیار ارزشمند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.