بازی تراکتور - استقلال لغو شد/کاروان استقلال به هتل بازگشت

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال به دلیل بارش شدید برف لغو شد.

در حالی که به نظر می‌رسید از حوالی ساعت ۱۲ بارش برف در تبریز قطع خواهد شد و شرایط برای برگزاری بازی مهیا می‌شود، اما لحظه به لحظه بارش برف شدت گرفته و همین موضوع باعث شده تا برگزاری این بازی در حالت غیرممکن قرار بگیرد.

دقایقی پیش جمشید نورشرق نماینده فدراسیون فوتبال در محل برگزاری بازی حضور یافت و پس از بازدید میدانی اعلام کرد که انجام مسابقه ممکن نیست و به همین دلیل بازی حداقل امروز برگزار نخواهد شد.

هم اکنون با حضور نمایندگان باشگاه استقلال و تراکتور، صورتجلسه این بازی تهیه و امضا شد تا بازی به صورت رسمی لغو و به زمان دیگری موکول شود.

کاروان استقلال به هتل بازگشت؛ از تماس تلفنی تا خبر لغو بازی

در شرایطی که کاروان تیم فوتبال استقلال تهران با دو دستگاه اتوبوس و در میان تشویق هواداران، هتل محل اقامت خود را به سوی ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز ترک کرده بود اما حسن نوشه‌ور ناظر این دیدار در تماس با بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال اعلام کرد امکان برگزاری این رویداد وجود ندارد و کاروان استقلال به هتل محل اقامت خود بازگشت.

نمایندگان باشگاه استقلال تهران (سرپرست، مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی) با حضور در ورزشگاه در حال تنظیم صورت‌جلسه لغو این دیدار امروز (پنجشنبه ۱۵ دی) هستند.

کاروان استقلال بلیت برگشت خود به تهران را لغو کرده تا در صورت بهبود شرایط جوی و با اعلام سازمان لیگ، فردا به مصاف تراکتور برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار