افزایش حدود چهار برابری تسهیلات مصوب اشتغال استان کرمانشاه

معاون مسکن، اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت : میزان تسهیلات مصوب اشتغال استان در سال جاری با افزایشی حدود چهار برابری نسبت به پارسال به ۴۱۱ میلیارد تومان رسیده است.

صفدر مظفری راد معاون مسکن، اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حدود چهار برابری تسهیلات مصوب اشتغال استان کرمانشاه گفت : این میزان مصوب از محل اعتبارات تبصره ۱۶ است که تاکنون ۷۲ درصد از آن به میزان ۲۹۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: از این مبلغ تاکنون ۲۱۸ میلیارد تومان به مددجویان واجد شرایط استان پرداخت شده است که توانسته زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۵۴۹ نفر را فراهم سازد.

معاون مسکن، اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه سقف پرداختی به متقاضیان را برای طرح‌های عادی ۱۰۰ و برای طرح‌های دانش بنیان ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

مظفری‌راد یادآور شد: امسال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ نیز ۳۰ میلیارد تومان برای استان مصوب شده است که از این میزان ۲۱ میلیارد تومان تخصیص و جذب شده که به ۱۵۰ نفر از مددجویان متقاضی شغل در استان پرداخت شده است.

وی تعهد اشتغال بهزیستی استان در سال جاری را چهار هزار و ۱۱۱ شغل عنوان و تاکید کرد: در صورت تخصیص مابقی اعتبارات تا پایان سال جاری این میزان اشتغال در استان محقق خواهد شد.

معاون مسکن، اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه یکی از مهمترین محور‌ها و راهبرد‌های اشتغالزایی مددجویان بهزیستی را سیستم کارآفرینی و کارفرمایی عنوان کرد و گفت: در سال گذشته با پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبارات جذب شده از مجموع ۱۲۳ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده برای استان برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان در استان اشتغال ایجاد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.