تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان خاتم

فرماندار شهرستان خاتم گفت: با تخصیص اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهور به استان یزد پروژه‌های نیمه تمام شهرستان خاتم به اتمام رسیده است.

اکبریان فرماندار شهرستان خاتم گفت: از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان یزد شهرستان خاتم هم از این سفر بهره‌مند شد که از ٣٧ پروژه با مبلغ دویست میلیارد و ٨١ میلیون تومان تعداد ١٨ پروژه به صورت صد در صد باتخصیص اعتبار به اتمام رسید، ١٢ پروژه بین ۵٠تا٧٠ درصد پیشرفت داشته است و هفت پروژه زیر ۵٠ درصد پیشرفت داشته است که با تخصیص اعتبار در سال ١۴٠٣ به اتمام می‌رسند.

او افزود: تا کنون با تخصیص اعتبارات و رویکرد ویژه‌ای که رئیس جمهور و استاندار به مناطق کمتر برخوردار استان یزد دارد مصوبات در شهرستان پیشرفت خوبی داشتند.

اکبریان بیان کرد: از جمله پروژه‌های عمده شهرستان خاتم توسعه فاز دوم بیمارستان آیت الله خاتمی و دوبانده شدن جاده هرات به هرابرجان است که برای تکمیل توسعه بیمارستان آیت الله خاتمی ۴٠ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده، اما نیاز است برای اتمام این دو پروژه در دور دوم سفر رئیس جمهور اعتبار تخصیص داده شود.

او بیان کرد: از مصوبات دور اول رئیس جمهور به استان یزد پروژه‌های ایستگاه ایست و بازرسی، خرید و تجهیز دو دستگاه تانکر آبرسانی برای تأمین آب شرب عشایر به صورت صد درصدی انجام و به اتمام رسیده است.

فرماندار خاتم ادامه داد: امیدواریم بارویکرد تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان شهرستان خاتم هم بهره‌مند شود و شاهد رشد و ارتقاء این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.