اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای ۲۰ کیلومتر راه‌های روستایی شهرستان هشترود

فرماندار هشترود اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای ۲۰ کیلومتر راه‌های روستایی شهرستان هشترود خبر داد.

علیرضا توری در جمع دهیاران بخش مرکزی هشترودگفت: ۴ پل تخریب شده بر اثر سیل سال ۹۵ هم با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

او  گفت: امسال برای آسفالت جاده هشترود مراغه که کلا از بین رفته بود بطول ۱۷ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان آسفالت ریزی شد.

او گفت: نزدیک به۶۰ درصد واحد‌های مسکونی شهری و ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در هشترود مقاوم سازی شدند.

فرماندار هشترود خواستار ایجاد آتش نشانی مستقل در آزاد راه پیامبر اعظم و در دهستان‌های با جمعیت بالای شهرستان راشد.

او  از اختصاص ۱۱ میلیارد تومان برای بیمارستان امام حسین (ع) هشترود خبر داد و افزود: از این مبلغ ۵ میلیارد تومان برای مقاوم سازی بیمارستان و ۶ میلیارد تومان هم برای تجهیز آزمایشگاه و دفع فاضلاب این بیمارستان اختصاص یافته است.

او  گفت: بزودی دستگاه سی تی اسکن با هزینه ۲ میلیارد تومان در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

توری توسعه مسایل بهداشتی و درمانی در شهر نظرکهریزی تاکید نمود و خواستار احداث بیمارستان کوچک (درمان بستر) بصورت شبانه روزی در این شهر را شد و گفت: در فصل زمستان و حوادث جاده‌ای هشترود مراغه متاسفانه بیماران به هشترود ارجاع می‌شوند که در صورت احداث این درمان بستر در این شهر مداوا می‌شوند.

او از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان از ماده ۵۶ برای قطعه ۵ آزاد راه هسترود مراغه خبر داد و افزود: این مبلغ توسط بانک‌های ملی، تجارت و رفاه اختصاص خواهد یافت.

علیرضا توری گفت: از محل بودجه سفر ریاست جمهوری به استان ۶۰۰ میلیارد تومان برای کل آزاد راه هشترود مراغه اختصاص یافته که امیدوارم با اختصاص این مبلغ این آزاد راه جان دوباره‌ای بگیرد.

او  گفت: در عرض کمتر از ۲ ماه مطالبات کشاورزانی که زمین‌های آن‌ها در آزاد راه تخریب شده به قیمت روز پرداخت خواهد شد.

اوگفت: هیچ کشاورزی هم نباید امسال در روی زمین‌های تملک شده قطعه ۵ کشت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار