فرمایشات رهبر انقلاب در مورد بد حجابی در جامعه + فیلم

رهبر انقلاب، کسانی که حجاب کامل ندارند را نباید متهم به بی‌دینی و ضد انقلابی کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار صدها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، موارد روز جامعه را بیان کردند.

 

 

 
برچسب ها: رهبر انقلاب ، حجاب ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۷:۵۷ ۱۶ دی ۱۴۰۱
کسانی که حجاب را به عنوان یک واجب شرعی و عقلی رعایت نمی کنند از دو گروه خارج نیستند یا اینکه نمی دانند و جاهلند باید آنها را آگاه کرد و کار فرهنگی و آموزشی روی آنها انجام داد دوم اینکه می دانند و عالم به موضوع هستند اما تعمد دارند و لجبازی می کنند که این گناه آن سخت است و عقوبت دنیوی و اخروی دارد بدون تاثیر از فرهنگ حیوانی و فاسد غرب هم نیست ضمن اینکه ضعف پوشش خانمها سالهاست وجود دارد و پوشش و حجاب محدود به خانمها هم نیست متاسفانه آقایان بی حیا و بی عقل هم حدود شرعی و عقلانی و اخلاقی را در پوشش رعایت نمی کنند بطور کلی می بایست در این زمینه هم نظارت شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۶ دی ۱۴۰۱
اگر بی دین نیستند ولی شیعه هم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۱۶ دی ۱۴۰۱
اگر یهودی یا مسیحی یا زرتشتی هم باشی باید به قانون کشور احترام گذاشت و رعایت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۶ دی ۱۴۰۱
رهبر حکیم و دانا جانم فدایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
باید به بدحجابا توضیح بدن این کارشون شکنجه کردن مرداست مثل این میمونه که جلوی یه مشت آدم گشنه چلوکباب بذاری ولی نذاری بخورن و شکنجه کردن مجازاتش از قتلم بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
حداقل مثال درست بزن. شما چلوکبابت سر سفره عقد بهت رسیده مشکل از چشماته. من میگم بی حجابی شروع هزارتا بی قانونی دیگه هست نه اینکه من هَوَل باشم وتا یکی رو دیدم حسرت چلوکباب بهم دست بده. مگه زن با مرد فرق داره که با چلو کباب مقایسش می کنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
چرا سخنان رهبر را تقطیع می کنید؟ الان برداشت ها مختلف میشه. خوب صحبت‌های ایشون رو کامل بگذارید . باشه ما اونها رو بی دین تلقی نمی کنیم اما ناقص دین می دانیم و باید الان که التهابات خوابیده یه فکری به حال همه گیری بدحجابی در شهر ها بشود مخصوصا تهران که الان فیلمهاش توی یوتیوپ مدام پخش میشه.
اگر قرار هست کاری به کارشون نداشته باشیم چرا از اول به اونها خرده گرفتید؟ باشگاه خبرنگاران جوان لطفا نظر بنده را پخش کنید برای من سوال مهمی است که الان تکلیف چیست باید بی حجابها که به قول مقام معظم رهبری بی دین نیستند باید همینطور در شهر بگردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اشتباه تایپی بود " ناقص دین " منظورم "ناقض" دین بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۶ دی ۱۴۰۱
حالا که رهبر محبوب انقلاب آنها را دختران خود خطاب کرده اند ، شما با تعصب بیش از حد خود نشون میدی پیرو رهبر نیستی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۶ دی ۱۴۰۱
زنی که بی حجاب شد آزادی را از خود سلب کرده و در دید همگان قرار میگیرد و هر کسی دوست دارد بهش نزدیک شود و ازش استفاده کند و دیگر آزادی معنی ندارد.زنی که حجاب داشته باشد و تحت فرامین اسلامی باشد این آزادی را دارد که فقط با مردی که از نظرش خوب هست ازدواج کند و زندگی کند و در غیر اینصورت باید منتظر هر گونه عواقبی در جامعه از سوی مردان باشد.بهتر است نگاهی به روزنامه ها و جراید آمریکا بیندازید که طبق حرفهای خودشان در سال چقدر آزار جنسی بر علیه زنان صورت میگیرد.پس بی حجابی آزادی به ارمغان نمی آورد.انسان عاقل راهی که غرب رفته و عاقبتش را داریم میبینیم که ما نباید برویم.
آخرین اخبار