رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

۷۱ هزار و ۴۸۰ نفر ساعت شیفت ایثار کارگران کشور بود

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: همزمان با ایام شهادت سردار دل ها، ۷۱ هزار و ۴۸۰ نفرساعت شیفت کارگری در کمک به محرومین انجام شد.

الله بداشتی در گردهمایی جهادگران فاطمی کشور گفت: در سالی که گذشت، با پشتیبانی بسیج سازندگی ضمن ساخت خانه برای مردم محروم، تهیه و توزیع جهیزیه و بسته معیشتی، آزادی زندانیان، نذر غذا و محرومیت زدایی با بسیج سازندگی، اجرای اشتغال خانگی و پایدار و اجرای نمایشگاه‌های عرضه محصول کار را داشتیم.

او بیان کرد: درحوزه تخصصی تلاش شد، از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده شود و برای این کار اول مشکلات شناسایی و برای رفع موانع تولید اقدام شد.

الله بداشتی تصریح کرد: با تشکیل کمیسیون کارگری اقدامات بسیارخوبی انجام دادیم تا معیشت کارگری تامین و مشکلات کارگران کم شود و در زنجیره تولید و کارزار اقتصاد مقاومتی، برای تشکیل گروه‌های اخوت کارگری و کارفرما‌ها تلاش شد، تا کارگران مشکلات را راحت مطرح کنند.

او در خصوص انجام شیفت ایثار که کاری ازجنس مکتب سلیمانی بود، اظهار کرد: بر این اساس، کارگر در شیفت کاری حضوریافته؛ اما حقوق آن شیفت برای محرومین درنظر گرفته می‌شود، از طرفی کارفرما هم حقوق را بیشتر می‌کند تا هزینه محرومین شود.

الله بداشتی تاکید کرد: تلاش می‌شود نقش کارگران درحوزه اقتصاد دیده شود.

او گفت: مانور‌های پدافند غیرعامل، برگزاری کارگاه‌های مهارت افزایی در اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های برگزار شده بوده است.

الله بداشتی افزود: همزمان با ایام شهادت سردار دل ها، در این هفته به همت ۲ هزار و ۲۳۳‪گروه جهادی، تهیه و توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی که از امروز آغاز می‌شود را خواهیم داشت.

او بیان کرد: همچنین تهیه و توزیع هزار و ۹۱۵ سری جهیزیه و ۷۱ هزار و ۴۸۰ نفرساعت شیفت کارگری در کمک به محرومین نیز در همین هفته انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.