چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی آغاز به کار کرد

چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر در گلزار شهدای کرمان آغاز به کار کرد.

چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی روز چهارشنبه همزمان با ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر در گلزار شهدای کرمان آغاز به کار کرد.

موضوع تئاترهای اجرا شده در این جشنواره در زمینه ابعاد شخصیتی و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

محمدمهدی کاظم تبار دبیر جشنواره در آیین آغاز به کار این رویداد گفت: فراخوان جشنواره در آذرماه منتشر و بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

به گفته وی از این تعداد ۳۰ اثر از ۲۳ شهرستان انتخاب شد که در واقع این شهرها میزبان جشنواره خواهند بود.

وی وجه تمایز این دوره از جشنواره را گستردگی آن در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: این جشنواره، زنگ آغازی برای بین‌المللی کردن این رویداد است.

کاظم تبار با بیان اینکه جشنواره تئاتر سردار آسمانی امسال در هرات افغانستان نیز برگزار شد اظهارداشت: امیدواریم در دوره های بعد با حضور نمایش های گسترده تر در کشورهای جهان اسلام این مهم را گسترش دهیم.

وی گفت: هنرمندان با برافراشتن پرچم جشنواره، مُهر تاییدی بر امنیت و آرامش کشور زدند و ثابت کردند پای اعتقادات خود ایستاده اند.

دبیر جشنواره سراسری تئاتر سردار سلیمانی افزود امروز در این جشنواره اعلام می کنیم پای انقلاب و ایران هستیم و ما ملت، مسیر مجاهد راه حق حاج قاسم را با افتخار ادامه می دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار