نوجوان نهاوندی دیپلم افتخار جشنواره ملی فیلم عمار را کسب کرد

رابط جشواره عمار استان همدان گفت: «حسن سهرابی» مستند ساز نوجوان نهاوندی در بخش «فیلم ما» سیزدهمین جشنواره ملی عمار دیپلم افتخار را کسب کرد.

اکرم حیدری رابط جشنواره ملی عمار در استان همدان افزود: حسن سهرابی کارگردان و مستند ساز نوجوان نهاوندی در بخش «فیلم ما» با مستند ۶ دقیقه ای بانوان جهادگر نهاوندی در بین ۳۰ اثر راه یافته به بخش نهایی رتبه برگزیده و دیپلم افتخار را در کشور کسب کرد.

 این دوره جشنواره، در بخش مسابقه «نماهنگ»، «فیلم ما»، «تولیدات تلویزیونی»، «پویانمایی» و «فیلمنامه» برگزار شد.

او گفت: در سیزدهمین دوره جشنواره عمار بیش از ۳۴۰۰ اثر برای رقابت به دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شد که بر همین اساس ۲۷۸۱ اثر در قالب «فیلم» و ۶۴۱ اثر در بخش «فیلمنامه» با یکدیگر رقابت کردند که در بخش «فیلم»  ۹۲۲ مستند، از این بین ۱۶۱ «پویانمایی»، ۱۲۸ اثر در قالب «تولیدات تلویزیونی»، ۶۶۰ اثر «داستانی»،  ۶۴۳ اثر در بخش «فیلم ما» و ۲۷۳ اثر در قالب نماهنگ به دبیرخانه ارسال شده است.

 رابط جشواره عمار استان همدان افزود:  در عین حال از  ۶۴۱ اثر ارسالی در بخش فیلمنامه ۳۴۷ فیلمنامه کامل، ۱۹ سیناپس و  ۲۷۵ طرح فیلمنامه در قالب‌های بلند، نیمه‌بلند، کوتاه و سریال است.

حیدری افزود: حسن سهرابی تنها فیلم ساز نوجوان استان همدان  و شهرستان نهاوند می باشد که در جشنواره ۱۳ عمار توانست رتبه برگزیده و دیپلم افتخار را کسب کند و در ادوار گذشت نیز در استان همدان در دره نوجوانان کسی را نداشته ایم. حیدری گفت: حسن سهرابی از نوجوانان خبرنگار، مستند ساز ، کارگردان و عکاسی است که در جشنواره های مختلفی مانند خوارزمی همدان فیلم ملی مدرسه و عمار رتبه های  را کسب کرده است.

 حسن سهرابی دانش آموز سال دوم دبیرستان در رشته ادبیات و علوم انسانی مبتکران نهاوند کار خود را در سن ۹ سالگی با گزارشگری در برنامه یک برش زندگی شبکه دو‌ و سپس شبکه امید، باشگاه خبرنگاران و شبکه همدان به عنوان خبرنگار افتخاری شروع کرد.

 رابط جشنواره عمار در استان همدان گفت: مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره عمار به میزبانی شیراز و در حرم شاهچراغ ۱۴ دیماه و ساعت ۱۸ برگزار و از برگزیدگان قدردانی می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.