معاون وزیر کار در اصفهان خبر داد:

سامانه جامع بازار اطلاعات کار در دستور کار

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اصفهان گفت: سامانه جامع بازار اطلاعات کار در حال پیگیری است و قرار است شناسنامه مهارت برای نیروی جویای کار تدوین شود.

غلامحسین حسینی نیا رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی به میزبانی اصفهان گفت: مهارت آموزی در محیط کار هم از جمله طرح‌هایی است که به منظور تکمیل حلقه‌های خدمت و با همکاری تأمین اجتماعی در حال اجراست.

او ارتباط با مردم را ضروری دانست و خطاب به حاضران در جلسه گفت: با مردم ارتباط بگیرید و پای صحبت آنان بنشینید؛ شنیدن حرف مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها در چارچوب قوانین باعث ایجاد آرامش خاطرشان می‌شود.

در ادامه این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان درخصوص اهمیت شناسنامه دار شدن نیروی کار، توضیح داد: ایجاد بانک اطلاعاتی از مهارت افراد شاغل برای ساماندهی بازار کار و نیروی کار به صورت استانی و کشوری ضروری است

میثم مداحی، با بیان اینکه ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالیت‌های جزیره‌ای جلوگیری می‌کند اظهار کرد: وجود این بانک اطلاعاتی در اجرای بهتر و موفق‌تر طرح طبقه بندی مشاغل در واحد‌های اقتصادى، به ویژه در تعریف حق شاغل، حق جذب و حق شایستگی برای افراد با سطح مهارت متفاوت بسیار مؤثر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.