مصی از شاهد دادگاه موساد چگونه کلاهبرداری کرد؟

نزدیک به یک سال پس از یک نمایش انگلیسی حالا اخبار رسیده حکایت از آن دارد که برخی شاهدان آن مورد سوء استفاده برگزارکنندگان قرار گرفته و فریب خورده‌اند.

زمستان سال قبل برخی فعالان ضد انقلاب با حضور در انگلستان اقدام به برگزاری دادگاهی نمایشی کردند، این شوی سیاسی اگرچه نام دادگاه را بر روی خود گذاشته، اما به لحاظ حقوقی و قانونی فاقد هرگونه صلاحیت بود و اعتباری در نزد مجامع جهانی و داخلی نداشت.

در طول این دادگاه برخی عوامل ضد انقلاب و نیز تعدادی از افراد فریب خورده با حضور در نمایش انگلیسی به بیان برخی ادعا‌های کذب درباره حوادث روی داده در آبان ۹۸ پرداختند. هدف از این شوی سیاسی اعمال تحریم‌های جدید علیه مردم ایران بود.

این نمایش مضحک توسط سازمان عدالت برای ایران برگزار شده که روابط بسیار نزدیکی با گروهک تروریستی منافقین دارد؛ گفته شده است که هزینه روزانه برگزاری این شوی تبلیغاتی چیزی حدود ۵ هزار پوند بود که آن را موساد پرداخت کرده است. این مبلغ به صورت مستقیم به حساب مصی علی‌نژاد خبرنگار فراری در آمریکا و شادی امین (از مبلغان پرنوگرافی) ریخته شده بود.

از نکات جالب توجه در این نمایش سیاسی در لندن آن بود که در طول دادگاه به هواداران گروهک سلطنت‌طلب اجازه آوردن پرچم داده نشده و سرود‌های مرتبط با گروهک تروریستی و به تاریخ پیوسته فدائیان پخش شده بود.

نزدیک به یک سال پس از این سیرک انگلیسی حالا اخبار رسیده حکایت از آن دارد که برخی شاهدان آن نمایش سیاسی مورد سوء استفاده برگزارکنندگان قرار گرفته و فریب خورده‌اند.

یکی از این افراد روز گذشته افشا کرد که مصی علی‌نژاد او را تطمیع کرده و به او قول داده است که اگر در این نمایش شهادت دروغین بدهد از دولت آمریکا برایش ویزا اخذ خواهد کرد!

مصی از شاهد دادگاه موساد چگونه کلاه برداری کرد؟

این فرد (ص - الف) فاش ساخته است که به او وعده داده شده بود که پس از دادگاه از مسیر ترکیه به آمریکا فرستاده خواهد شد، اما پس از پایان نمایش برگزار کنندگان نمایش او را بلاک کرده و پول‌ها را بالا کشیده‌اند. این شاهد دروغین که با طمع گرفتن ویزا و اقامت در آمریکا دست به داستان‌سرایی زده بود هم اکنون در یکی از کشور‌های همسایه در وضعیت نامشخص حضور دارد.

مصی علی‌نژاد پیش از این در ماجرای پروژه چهارشنبه‌های سفید نیز با اغفال برخی دختران آن‌ها را تهییج کرده که از خود فیلم گرفته و برایش بفرستند، او در قبال اجرای این پروژه نزدیک به دو میلیون دلار از میز ایران در وزارت خارجه آمریکا دریافت کرده و با آن یک ویلای لاکچری در نیویورک خریده بود. این دست کلاه‌برداری‌های مصی حتی صدای ضد انقلاب را در آورده است!

منبع: مشرق

برچسب ها: موساد ، کلاهبرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار