همزمان با سومین سالگرد سردار سلیمانی؛

نمایشگاه آثار تجسمی حاج قاسم در سنندج برپا شد

به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نمایشگاه تجسمی با موضوع این شهید سرافراز در پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان در آیین افتتاح این نمایشگاه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: این نمایشگاه حاصل حضور جمعی از هنرمندان استان در رشته‌های مختلف هنر‌های تجسمی در یک رویداد خلق آثار هنری با موضوع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

عباس داودنیا  اظهار کرد: رشته‌های " نقاشی، طراحی، نقاشیخط، کولاژ و کاریکاتور" خلق و پس از بررسی و انتخاب آثار برتر در قالب این نمایشگاه در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار گرفته است.

او افزود: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته و به مناسبت ایام دهه مقاومت برپا خواهد بود درمجموع ۴۰ اثر در رشته‌های عنوان شده به نمایش گذاشته شده است.

رئیس حوزه هنری استان کردستان نیز در این آیین گفت: مردم به خوبی قدردان تلاش‌ها و رشادت‌های این فرزند برومند و مجاهد خستگی ناپذیر در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند و برپایی برنامه‌ها و مراسم مختلف با نام این شهید والامقام عمق دوستی و محبت مردم را به تصویر در می‌آورد.

امین مرادی در خصوص برنامه‌های حوزه هنری در این ایام گفت: اکران رایگان مستند"ردی ازیک مرد" در سینمای‌های استان، دیدار با خانواده شهداء، مشارکت در رویداد هنری خلق آثار تجسمی، توزیع بسته فرهنگی، برپایی نمایشگاه هنری در گالری مهر بیجار ازجمله این برنامه‌ها است.

گفتنی است؛ نمایشگاه تجسمی با موضوع "حاج قاسم" در ایام برگزاری از دوشنبه تا پایان دهه مقاومت همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.