نگرانی از یک برنامه هوش مصنوعی که برای دانش آموزان مقاله می‌نویسد

معلمان انگلیسی به دنبال راهی برای جلوگیری از تقلب گسترده در دوره‌های آموزشی توسط دانش آموزان با یک چت بات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی هستند.

برنامه ChatGPT که یک ماه پیش توسط شرکت OpenAI راه اندازی شد یک سرویس آنلاین رایگان است که به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد. الگوریتم‌های چت بات به این معنی است که می‌تواند به همه موضوعات پاسخ دهد و مقالات کامل بنویسد، که به عنوان یک خطر برای مدارس دیده می‌شود.

شرکت OpenAI در وب‌سایت خود اعلام کرد: "ما مدلی به نام ChatGPT را آموزش داده‌ایم که به روشی مبتنی بر مکالمه تعامل دارد. قالب گفت‌وگو به ChatGPT اجازه می‌دهد به سؤالات پاسخ دهد، خطا‌ها را بپذیرد و درخواست‌های نامناسب را رد کند. ChatGPT یک مدل مشابه از InstructGPT است که برای پیروی از دستورالعمل‌ها و ارائه پاسخ دقیق آموزش دیده است.

معلمانی که سه پاسخ ChatGPT به سؤالات GCSE در مورد زبان انگلیسی، ادبیات انگلیسی و تاریخ را بررسی کردند، گفتند که نمرات بین نمره قبولی تا کلاس ششم خواهد بود و برخی از آن‌ها خواستار ورود دولت برای کمک به حل این مشکل هستند. لوک ایوانز محافظه‌کار نیز هنگام سخنرانی در مجلس عوام که توسط یک برنامه هوش مصنوعی نوشته شده بود، بر قابلیت‌های چت بات‌ها تاکید کرد.

ناظر امتحانات انگلستان، Ofqual، در حال بررسی است که آیا اکنون باید دستورالعمل جدیدی برای مدارسی که نگران استفاده از چت ربات‌های هوش مصنوعی در امتحانات هستند ارائه شود یا خیر.

یک سخنگوی Ofqual گفت: "ما به طور منظم با هیئت‌های معاینه در مورد خطرات صحبت می‌کنیم، و بررسی خواهیم کرد که آیا توصیه‌ها یا راهنمایی‌های بیشتر ممکن است مفید باشد یا خیر.

منبع: AE.24

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار