تائید ۲ هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی ثبت نام در طرح ملی مسکن ملی سرپل ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : از مجموع هفت هزار و ۷۱۴ متقاضی ثبت نام شده مسکن ملی در این شهرستان پس از بررسی‌های لازم تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ نفر تایید شده‌اند.

صدرالله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : پیش بینی ما این است که با اتمام بررسی پرونده‌های متقاضیان در مجموع واجدان شرایط دریافت مسکن ملی برای تایید نهایی به سه هزار و ۵۰۰ متقاضی برسد.

وی اظهار کرد: برای اجرای طرح مسکن ملی در شهرستان سرپل‌ذهاب، ۱۲۰ هکتار زمین مورد نیاز است و تاکنون بیش از هفت جلسه در این رابطه برگزار شده که مشکل تامین زمین برای عملیاتی شدن این طرح مرتفع شود.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: این شهرستان مشکل زمین منابع ملی دارد که در این خصوص پنج نقطه از سطح شهر شناسایی شده و در دستور بررسی قرار گرفته که پس از انجام استعلامات قرار است یک نقطه جانمایی شود.

بابلی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن مورد تاکید رئیس جمهور است و تلاش همه مسئولان در شهرستان سرپل ذهاب تحقق این برنامه ملی است.

او گفت: سه بلوک ۷۲ واحدی از واحد‌های مسکن مهم شهید شیرودی که در زلزله سال ۹۶ تخریب شد، کار بازسازی آن به اتمام نرسیده که قرار بر این است با تامین اعتبار و پرداخت طلب پیمانکار، مشکل اعتباری برای تکمیل این واحد‌ها برطرف شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.