خانواده‌ها بر اساس وصیت نامه سردار دل‌ها فرزندان خود را تربیت کنند

حسین فتاحی گفت: جا دارد وصیت نامه سردار دل‌ها در جلسات عمومی مورد توجه قرار گیرد، خانواده‌ها بر اساس این وصیت نامه فرزندان خود را تربیت کنند.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و چهارمین یادواره ۱۷ شهید ورزشکار شهرستان کوهبنان با حضور اعضای شورای اداری، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی، معاون اداره کل ورزش و جوانان، جمعی از ورزشکاران، خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی، مداحی (کربلایی رحمان مهدی پور)، تجلیل از خانواده شهدای شاخص ورزشکار، دکلمه خوانی، اجرای ورزش زورخانه‌ای، خاطره گویی و روایت گری یکی از همرزمان سردار دل‌ها و محمد امین از زائران قبر مطهر سردار دل‌ها از کشور تاجیکستان همراه بود.

در این مراسم حجت الاسلام مرتضی جعفری گفت: نظم و انضباط، توجه به وقت ورعایت حقوق دیگران از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود، سردار شهید سلیمانی به ورزش کوهنوردی، والیبال، راهپیمایی (پیاده روی) و کاراته علاقه داشت و در رشته کاراته استاد بود.

امام جمعه کوهبنان افزود: شهید سلیمانی انسانی جامع بود از نظر معنویت تعبد، اخلاص، توسل به اهلبیت، برگزاری جلسات روضه خوانی برای حضرت زهرا (س) سرآمد بود و به خواندن نماز شب توصیه فراوان می‌کرد.

او تصریح کرد: هر جا برای سردار مشکلی ایجاد می‌شد با توسل به حضرت زهرا (س) بر مشکلات فائق می‌آمد لذا نوجوانان و جوانان باید شهید سلیمانی را بعنوان الگوی خویش قرار دهند و بر نماز اول وقت مبادرت کنند.

در ادامه سردار حسین فتاحی از همرزمان سردار دل‌ها گفت: شهید سلیمانی چهل سال همانند مالک اشتر برای نجات جامعه بشری در رکاب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تلاش کرد.

او خاطر نشان کرد: در پی فرمان مقام معظم رهبری پس از دوران دفاع مقدس لشکر ۴۱ ثارالله مامور شد امنیت را در جنوب شرق کشور برقرار کند.

سردار فتاحی افزود: شهید سلیمانی قریب ۷ سال کوه به کوه، دره به دره در دشت و کویر بدنبال اشرار رفت تا امنیت برقرار شد.

او بیان داشت: سردار دل‌ها هم در زمان جنگ، هم در زمان ناامنی‌های اشرار و هم در زمان داعشی‌ها، ناجی اسلام ناب و ملت‌ها بود.

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: در حال حاضر دشمنان از اموال مسلمانان جنگ افروزی می‌کنند سردار دل‌ها سنگ‌تمام برای خدا گذاشت تا این که ما به عزت و سربلندی برسیم.

او تاکید کرد: سردار دل‌ها هشت سال در دوران دفاع مقدس بدون هیج گونه چشم داشتی استقامت کرد در حالی که همواره بر بیت المال مواظبت می‌کرد.

سردار فتاحی ادامه داد: خداوند عزتی به سردار دل‌ها داد که در تاریخ بی نظیر است شهید سلیمانی در راستای رفاه و آسایش، بهداشت و درمان مردم هر کار می‌توانست انجام داد.

او بیان داشت: جا دارد وصیت نامه سردار دل‌ها در جلسات عمومی مورد توجه قرار گیرد، خانواده‌ها بر اساس این وصیت نامه فرزندان خود را تربیت کنند.

همرزم سردار دل‌ها افزود: در دفاع از دین، تشیع خون شهدا، انقلاب و ارزش‌ها ذره‌ای کوتاهی نکنیم، چون شهدا همواره بر دفاع از اسلام، ولایت و حجاب تاکید داشتند محور اسلام ناب در ایران اسلامی ولایت و رهبری است همه باید پشت سر ولایت حرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.