بازار‌های روز محلی برای استقرار دستفروشان شهرکرد

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با جمع‌آوری دستفروشان از سطح شهر، در راستای ساماندهی آن‌ها محل‌هایی در بازار‌های روز در اختیارشان قرار داده می‌شود.

علی ایزدی اظهارداشت: با توجه به اجرای طرح جمع‌آوری دستفروشان از سطح شهر توسط واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری و با همکاری نیروی انتظامی، موضوع ساماندهی دستفروشان توسط این سازمان در دستور کار قرار داده شد.

وی افزود: در حال حاضر ۳ بازار روز در روز‌های یکشنبه در میرآبادغربی، سه‌شنبه در منظریه و پنجشنبه‌ها در خیابان امیرکبیر فعال و یک بازار روز در ناحیه غرب آماده‌سازی شده است که دستفروشان می‌توانند برای ادامه فعالیت و امرار معاش خود همه روزه در این بازار‌ها مستقر شوند.


بیشتر بخوانید


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: این سازمان همکاری لازم را با دستفروشان به عمل می‌آورد تا در بازار‌های مذکور مستقر و به فعالیت خود ادامه دهند.

ایزدی از شهروندان خواست تا با شهرداری همکاری نموده و اگر قصد خرید دارند از دستفروشان مستقر در بازار‌های روز خریداری کنند تا جذابیت مالی ایستادن در کنار خیابان برای آن‌ها کاهش یابد و تمایل بیشتری برای استقرار در بازار‌های روز داشته باشند چراکه این موضوع به بهبود سیمای شهر نیز کمک کرده و باعث کاهش گره‌های ترافیکی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار