بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کابل

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل برگزار شد.

بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کابل به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان برگزار شد .

شماری از نویسندگان و شاعران با سروده های شان از این سردار سرافراز اسلام گرامیداشت به عمل آوردند و راه او را برای عزت اسلام و مسلمین جاویدانه خواندند.

در این محفل غلام رضا نجاری معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در سخنانش به ابعاد مختلف شخصیت و زندگی مبارزاتی حاج قاسم سلیمانی اشاره نموده و او را مردی خواند که حرکتش جز برای خدا و عزت اسلام نبود.

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی تروریستها ،صهیونیست ها و امریکایی ها را در نقاط مختلف به زانو در آورد و دیدگاه امریکایی ها در خصوص خاورمیانه جدید را به خواب تعبیر ناشده برای همیشه مبدل ساخت.

معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل سردار سلیمانی را خار چشم صهیونیستها، استکبار غرب به ویژه امریکا و تروریستها عنوان نمود و گفت وقتی امریکایی ها دیدند چاره دیگری ندارند اقدام به ترور این سردار اسلام کردند.

همچنان غلام حسین شیرزاد مقدم رایزن فرهنگی ایران حاج قاسم سلیمانی را از جمله شخصیت هایی خواند که با الهام از مکتب محمدی، مکتب حسینی و مکتب خمینی در عرصه جهانی باخون خود مکتب شهید سلیمانی را پی ریزی و توجه میلیون ها مسلمان را به خود جلب نمود.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سوم ژانویه ۲۰۲۰ در حالی که به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی المهندس نایب‌ رییس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و ۸ نفر از همرزمانش به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار