پلمب کارگاه تولیدی مواد شوینده تقلبی در میانه

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از پلمب کارگاه تولیدی مواد شوینده تقلبی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ سلطانی از پلمب کارگاه تولیدی مواد شوینده تقلبی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این کارگاه مقدار تقریبی یک تن مواد شوینده تقلبی در بسته بندی مارک‌های معروف کشف شد.

 سرهنگ سلطانی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت غیرمجاز و غیربهداشتی یک کارگاه تولیدی مواد شوینده و بسته بندی کالا‌های تولید شده با برند‌های معروف و عرضه این اقلام در بازار رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ پس از شناسایی محل مورد نظر و اطمینان از صحت خبر و اخذ مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از کارگاه حدود یک تن مواد شیمیایی و شوینده غیر مجاز شامل۴۵۰ عدد قوطی‌های خالی ریکا با برند پریل.آب ژاول، اسید و محلول‌های تقلبی ضدعفونی کننده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضایی گفت: با دستور مقام قضایی این کارگاه غیر مجاز پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در واحد‌های صنفی موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار