طائب:

یاری امام زمان سنتی الهی است

فرمانده قرارگاه عمار گفت:علت پیروزی و ماندگاری حاج قاسم این بود که هدف انقلاب را خوب فهمید.

 حجت الاسلام مهدی طائب امشب در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم که در مسجد امام حسین علیه السلام  والفجر کرمان برگزار شد گفت: یاری امام زمان سنتی الهی است که به گردن ماست.

او با اشاره به بخش هایی از اتفاقات شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها، بیان کرد: هدف حضرت زهرا سلام الله علی‌ها این بود امام زمانش را به ظهور برساند.

او تصریح کرد: اگر هدف انقلاب را گم کنیم، در فتنه‌ها و ماموریت‌ها شکست می‌خوریم، هدف انقلاب این است امام زمان از پس پرده غیبت بیاید ؛ امام زمان به ما نیاز دارد، زیرا آخرین فریادی که امام حسین علیه السلام در روز عاشورا زدند "هل من ناصر ینصرنی" بود و از مردم تقاضای یاری کرد.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: امام علی علیه السلام در معرض خطر بود و یک مدافع به نام زهرا داشت که او را نجات داد.

طائب اظهار کرد: امام وقتی می‌آید که نیرو پیدا کند نیرویی که بر نیروی مخالف امام زمان غالب شود و بدانید امام عصر برای آمدن نیاز به یار دارد،  این انقلاب و جمهوری اسلامی ماموریتش ایجاد قدرت برای امام زمان و زمینه سازی برای ظهور است.

او با بیان اینکه باید فرمایشات رهبری را خوب گوش کنیم گفت:  ابعاد انقلاب را خواص نفهمیدند، اما دشمن فهمید و ما به امروز رسیدیم و به برکت خون حاج قاسم قدرت ایجاد شده و بخشی از کار مانده باید در سه مرحله نظامی امنیتی و اقتصادی ابرقدرت شویم.

او با تاکید براینکه در بعد نظامی و امنیتی ابرقدرتی بنام ایران وجود دارد بیان کرد:حرکت در این مسیر آغاز شده است، این کار با اقتصاد مقاومتی شدنی است وباید سختی های زیادی ببینیم .

او تاکید کرد: در آینده نزدیک خواهید دید ازچه معبرهای سختی عبور کرده ایم.

برچسب ها: انقلاب ، ابرقدرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار