شبکه اینترنتی در گلزار شهدای کرمان تقویت می‌شود

ساجدی‌فر از افزایش پهنای باند در گلزار شهدا، حسینیه ثارالله و مصلای این شهر همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

حسین ساجدی‌فر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با بیان این که همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با ورود صد‌ها هزار نفر زائر در این شهر همراه خواهد بود، گفت: نصب سه کانکس سیار در گلزار شهدای کرمان و روستای جواران در نزدیکی زادگاه شهید سلیمانی انجام شده و پهنای باند شبکه نیز در حسینیه ثارالله، مصلا و گلزار شهدای کرمان نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همکاران ارتباطات سیار و یکی از اپراتورها با ظرفیت سنجی دقیق، سه سایت موجود در محل گلزار شهدای کرمان را تقویت کردند و احتمال وجود مشکل ترافیکی اینترنت را در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها را بر طرف کردند.

به گفته مدیرکل ارتباطات استان کرمان برای مسافران و زائران ورودی به شهر کرمان نیز برای استفاده از نرم افزار مرد میدان و دریافت خدمات، اطلاع رسانی از طریق پیامک انبوه انجام شده است که زائران با نصب این نرم افزار می‌توانند از خدمات ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی، استفاده کنند.

بنا به این گزارش، گلزار شهدا، بیت الزهرا (س) و مصلای کرمان محل برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در شهر کرمان است و پیش‌بینی می‌شود که کرمان در این ایام میزبان خیل زیادی از زائران از سراسر کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار