هندبال قهرمانی جهان؛

مرتجی:‌ حساس‌ترین بازی ما مقابل شیلی است

مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: فکر می‌کنم حساس‌ترین دیدار ما در پیکارهای قهرمانی جهان با شیلی است و اگر بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم، به دستاورد بزرگی می‌رسیم.

شهداد مرتجی روز یکشنبه  در خصوص وضعیت تیم ملی هندبال پیش از آغاز مسابقات هندبال قهرمانی جهان اظهار داشت: هم در اردوی گذشته و هم در اردوی آخر، بچه‌ها خیلی تلاش کردند و خود وسلین وویوویچ هم زمان زیادی گذاشت و کمک‌هایی که از کشور خودش آورده بود که خیلی خوب کار کردند. به یک آمادگی مطلوب رسیدیم و انشاالله در فرصت باقیمانده بازی‌های تدارکاتی بتواند به تیم کمک کند تا با یک آمادگی صد درصدی وارد مسابقات بشویم.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی هندبال جهان گفت: دیدار نخست برابر شیلی خیلی مهم است و اگر بتوانیم آن‌ها را ببریم، می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم. سطح هندبال شیلی در حد تیم ما هست و اگر آن روز، روز بچه‌ها باشد و بتوانند بازی خود را ارائه دهند، بازی برابر شیلی را با برد پشت سر می‌گذاریم.

مربی تیم ملی هندبال ادامه داد: دیدار برابر مونته‌نگرو بازی بسیار سختی برای ماست. این تیم جوان، پدیده اروپا است. اسپانیا هم یکی از مدعیان قهرمانی است و بازی دشواری با آن‌ها داریم. فکر می‌کنم حساس‌ترین بازی ما با شیلی است و اگر بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم، به دستاورد بزرگی برای هندبال ایران می‌رسیم.

مرتجی در خصوص تاثیر وسلین وویوویچ بر هندبال ایران گفت: او در زمان بازیگری و مربیگری در بالاترین سطح از هندبال جهان بوده است. از تجربیات او استفاده می‌کنیم چرا که در سطح یک دنیا مربیگری کرده است. او نکات ریز و مفیدی به بچه‌ها تذکر می‌دهد که همه این‌ها به مربیگری و ادامه کار ما کمک می‌کند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی لغایت ۹ بهمن به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران در گروه A مسابقات قهرمانی جهان با تیم‌های ملی اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم‌گروه هستند.

برنامه دیدارهای ایران به شرح زیر است:

ایران - شیلی / پنجشنبه ۲۲ دی ساعت ۲۰:۳۰
ایران - مونته‌نگرو / شنبه ۲۴ دی ساعت ۲۰:۳۰
ایران - اسپانیا / دوشنبه ۲۶ دی ساعت ۲۳:۰۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار