خط دوم آب یزد همچنان در انتظار بهره برداری

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر خود به یزد آب را مسئله اول استان یزد مطرح کردند.

سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد  ۱۲ دی ماه سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان یزد را گرامیداشت و گفت: ۱۲دی در تقویم یزد روزی فراموش نشدنی است این روز یادآور سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۸۶ به یزد است، سفری که با استقبالی مثال زدنی توسط یزدی ها، در خاطر همگان ثبت شد.

سیفی ادامه داد: در این سفر رهبر معظم انقلاب با حضور در میدان امیرچقماق با مردم استان یزد دیدار داشتند همچنین در این سفر در جمع اقشار مختلف استان حضور به عمل آوردند، ایشان در بخشی از سخنان خود در میدان امیرچقماق، مردم استان یزد را بسیار صمیمی، مؤمن، باصفا، مبتکر، دارای پشتکار، نجیب، با استعداد، سرشار از ایمان و باور دینی دانستند و با اشاره به برخورداری یزد از علما و شخصیت‌های بزرگ و سوابق تاریخی و درخشان دینی و علمی و هنری یزد، افتخارات فراوان مردم یزد را یادآور شدند و افزودند: این شاخصه‌ها بخشی از هویت و ریشه‌های تاریخی و شناسنامه ارزشمند مردم استان یزد است و مردم به ویژه جوانان باید این شاخصه هارا بشناسند و قدر بدانند.

به گفته او این سفر دستاورد‌های معنوی و مادی بسیاری در حوزه‌های مختلف به همراه داشت و رهبر یکی از نکاتی که در سخنانشان اشاره کردند مسئله آب یزد بود که فرمودند: میدانم مسئله اول استان یزد مسئله آب است. ایشان با اطلاعات کافی مسئله کمبود آب در یزد را مطرح کردند و طرح انتقال آب به تصویب رسید، اما متأسفانه به دلیل عدم تامین اعتبارات خط دوم آب یزد همچنان در انتظار بهره برداری است و نیاز به ردیف اعتبار مناسب دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد: امید است در سفر دوم ریاست جمهور در استان یزد، پروژه خط دوم آب انتقال به یزد تامین اعتبار شود همچنین خط پدافندی آب نیز که از حوزه خلیج فارس و دریای عمان به یزد انتقال داده شده است در سفر ریاست جمهوری به یزد به بهره برداری خواهد رسید.

سیفی در خصوص سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز گفت: در ۱۳ دی ماه سال ۹۸، شهادت حاج قاسم سلیمانی رهبر و مردم کشور را بسیار اندوهگین کرد، سردار قاسم سلیمانی در سفری که به کشور عراق داشت در حمله‌ای توسط آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید در این حمله ابومهدی المهندس فرمانده حذب لله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق و تعدادی از رزمندگان شهید شدند.

او خاطرنشان کرد: شهادت سردار رشید اسلام، مکتبی جدید به‌روی نسل امروز و جبهه مقاومت گشود و یقیناً پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتر در اهتزاز باقی خواهد ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار