شعبانیان: امیدوارم نماینده خوبی باشم/ داورزنی باعث رشد والیبال زنان و مربیان شد

سرمربی ایرانی تیم ملی والیبال زنان عراق گفت: بازیکنان با استعدادی در این کشور وجود دارند که نیاز دارند با علم روز والیبال بیشتر آشنا شوند.

میترا شعبانیان طی قراردادی با فدراسیون والیبال عراق به مدت یکسال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان این کشور انتخاب شد. وی در خصوص این همکاری توضیح داد: فدراسیون والیبال کشور عراق مکاتبه‌ای با من در زمینه سرمربیگری تیم ملی زنان این کشور داشت و در این زمینه با دکتر محمدرضا داورزنی و دکتر فریبا محمدیان مشورت کردم و هر دو نظرشان مثبت بود.

وی ادامه داد: به عراق سفر کردم تا به صورت حضوری در زمینه کار، شرایط و البته برنامه‌هایم صحبت کنم. مهمان‌نوازی خوبی داشتند و همه چیز خوب پیش رفت. قرارداد یک ساله را امضا کردم و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی از سوی والیبال زنان ایران در کشور همسایه باشم که مسلما در حال توسعه است و قصد دارد والیبال زنان کشورش را گسترش دهد.

شعبانیان با اشاره به توانایی‌های بازیکنان تیم ملی عراق تصریح کرد: بازیکنانی بااستعداد هستند اما باید با علم روز والیبال آشنا شوند تا بتوانند پیشرفت کنند. این نخستین تجربه برون مرزی من است و مسلما تجربه خوبی خواهد بود. سال‌ها در ایران در رده‌های مختلف کار کردم و وقت آن رسیده بود که این تجربه را در اختیار دختران دیگر کشورها قرار دهم.

وی با بیان این که در سال‌های فعالیت در حوزه والیبال بازیکنان بسیاری را در رده‌های مختلف به باشگاه‌ها و تیم ملی معرفی کرده است، عنوان کرد: خوشبختانه همیشه سعی کردم استعدادها را از تمام ایران شناسایی کنم. امیدوارم همان‌طور که دکتر داورزنی باعث رشد والیبال و ارتقای مربیانی چون من شد و والیبال زنان در ایران تغییرات زیادی کرد، در کشورهای همسایه هم تغییراتی به واسطه حضور افرادی چون من ایجاد شود و نماینده خوبی برای ایجاد این تغییر باشم.

شعبانیان در پایان خاطرنشان کرد: می دانم که در عراق به والیبال علاقمند هستند و فدراسیون‌شان اهمیت ویژه‌ای برای این بخش قائل است. امیدوارم بتوانم در این راه موفق باشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار