امام جمعه زاهدان:

حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: حماسه نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و برای همین این روز باید به خوبی گرامی داشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های نماز این هفته نمازجمعه زاهدان گقت: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره بصیرت خودشان را به رخ جهانیان کشیدند و در همین فتنه اخیر با همه تلاش‌ها و تبلیغات دشمن مردم به خوبی حق را از باطل تشخیص دادند و حساب خودشان را از اغتشاشگران جدا کردند و پای دین، اسلام و انقلاب اسلامی ایستادند.

وی افزود: ملت ایران با هوشیاری و آگاهی در دوران فتنه همواره بصیرت خود را نشان دادند و با بصیرت و شناخت درست و دقیق از واقعیت‌ها و توان تجزیه و تحلیل و تصمیمگیری درست عمل کردند.

امام جمعه زاهدان گفت: این مردم مردمی هستند که در تشییع جنازه شهدای گمنام حضور دارند این مردم، مردمی هستند که در ۱۳ آبان آمدند این مردم همان مردمی هستند که در تشیع جنازه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور داشتد.

وی با اشاره به ۱۳ دی سالروز شهادت شهید سپهبد سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگوی اخلاص و عمل بود و محور و خط قرمزش امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی بود.

آیت الله محامی اظهارداشت: شهید سلیمانی به جامعه اسلامی خدمت و برای گسترش جبهه مقاومت تلاش کرد که بصیرت یکی از ویژگی‌های این مرد بزرگ بود.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهید سلیمانی از لحاظ اخلاق، اخلاص، رفتار و بصیرت الگوی بسیار خوبی برای مردم است.

برچسب ها: نماز جمعه ، حماسه 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار