امام جمعه کرج:

عده‌ای به اسم اصلاح به دنبال تغییر نظام بودند

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: عده‌ای در جریان دهمین انتخابات ریاست جمهوری به اسم اصلاح برای تغییر نظام آمده بودند.

امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته خود با بیان این ‌که بعد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری(سال ۸۸) دشمن با روش خاصی در برابر نظام جمهوری اسلامی ظاهر شد، گفت: عده‌ای از خطوط قرمز نظام عبور و آنانی که خود را از مکتب امام(ره) معرفی می کردند، فتنه ایجاد کردند، آنان به اسم اصلاح برای تغییر نظام آمده بودند.

او می‌گوید: در آن زمان جریان دشمنان خارجی، ضد انقلاب ها و جریان‌های خاص در کنار هم قرار گرفتند و حتی چهره‌های شاخص انقلاب که خود را پیرو خط امام خمینی(ره) می دانستند در فتنه۸۸ چهره جدیدی از خود نمایش دادند.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: جریان فتنه با تظاهر اعتقاد به امام(ره) در مقابل ولایت فقیه ایستاد.

او با بیان اين که غربی‌ها موضوع سیاست را به قدرت وابسته می‌دانند، افزود: سیاست جزئی از دیانت است و این دو جدایی ناپذیرند.

امام جمعه کرج با اشاره به این که انقلاب اسلامی بر تفکر سکولار غلبه کرد، گفت: برخی سعی داشتند با عملیات های سخت به انقلاب ضربه بزنند و کاری از پیش نبردند و اکنون به عملیات نرم روی آورده‌اند.

او می‌گوید: سال ۸۸ عده ای به آشوب، ناامنی، تخریب اموال عمومی و حرمت شکنی نسبت به عاشورا دست زدند اما مردم هوشیار نهم دی‌ماه همان سال به خیابان‌ها آمدند تا این روز به نماد مقاومت، مسئولیت شناسی، تکلیف گرایی، حرمت شناسی از عاشورا، امید به انقلاب و خواری دشمن ایران اسلامی تبدیل شود.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: شهید سلیمانی، سرداری در طراز انقلاب اسلامی بود و طرح های دشمن را به‌خوبی می شناخت و در مواقع مهم اقدامات به موقعی انجام داد تا این که دشمنان را منکوب و زمین گیر کرد.

او می‌گوید: شهید سلیمانی، انسانی ولایی و ارتباط با ولی خدا و مردم و شناخت دشمن سه ویژگی مهم این شهید بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.