۹دی ماه تجلی دفاع همه‌جانبه ملت ایران از مردم‌سالاری دینی بود

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: حماسه ۹ دی ماه تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از مردم سالاری دینی بود و یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

کلیم الله وثوقی در پیامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اظهار کرد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر آن‌ها خواهند ایستاد.

وی اضافه کرد: بی‌گمان حماسه مردمی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ یکی از ایام الله و یکی از روز‌های فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران باقی بماند و چراغ راه آینده شود. روزی که مردم بصیر ایران برای چندمین بار خط قرمز غیرقابل چشم پوشی خود درباره پایداری بر ارزش‌های دینی و ولایت را آشکار کرد.

در ادامه این پیام آمده است: دی ماه ۱۳۸۸ اوج بصیرت، اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است ونشان دادندمردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه‌ای در دفاع حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.
وثوقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان این محبوب‌ترین بندگان خداست، خاطرنشان کرد: ۹ دی ماه نشان داد که حضور حماسی ملت مقطعی و لحظه‌ای نیست بلکه امری مداوم و برخاسته از عمق اعتقاد ملت است و آنان که تصور می‌کردند با طرح بهانه‌های واهی و حیله‌های نخ نمایی همچون تقلب می‌توانند در عزم مردم شهیدپرور ایران برای تقویت و بالندگی انقلاب و نظام اسلامی خللی ایجاد کنند به عیان دیدند که مردم چگونه جانانه همه جانبه و هوشیارانه از حریم ولایت و دستاورد‌های آن دفاع کردند و در صحنه حاضرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآورشد: نقش داهیانه، روشنگری‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در خنثی سازی فتنه عمیق و پیچیده سال۸۸ و خلق حماسه بزرگ ۹ دی برکسی پوشیده نیست و بدون شک رهبری ایشان زمینه ساز اصلی برای حضور میلیونی در راهپیمائی بزرگ آن روز و تداوم روحیه انقلابی و فتنه ستیزی در جامعه بوده است.

وثوقی اضافه کرد: اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیر ایشان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمام توان خود را برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهند بست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار