اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی برگزار شد

اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه به مناسبت بزرگداشت حماسه ۹ دی امروز (جمعه) با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل مسجد جامع در کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، امروز (۹دی) در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع کرمانشاه با بیان اینکه یادآوری رخداد‌هایی همچون فتنه ۸۸ و دیگر فتنه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب درس آموز است، گفت : یادآوری چنین رخداد‌هایی سبب بصیرت افزایی در جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، رمز موفقیت مسلمانان را در ولایتمداری عنوان کرد و افزود: در سایه ولایتمداری مسلمانان به وحدت و عزت دست پیدا خواهند کرد، کما اینکه در مکتب حاج قاسم هم ولایتمداری و بصیرت موج می‌زند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه پیام اصلی حماسه ۹ دی را بصیرت و ولایتمداری برشمرد و افزود: خروش ملت ایران برای تجدید میثاق با ولایت در حماسه ۹دی توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب را خنثی و دشمنان را مایوس کرد.

وی با بیات اینکه یادآوری رخداد‌هایی مثل فتنه ۸۸ و دیگر فتنه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب درس آموز است، گفت: یادآوری چنین رخداد‌هایی سبب بصیرت افزایی در جامعه خواهد شد.  

وی سپس مهمترین عامل خاموش کردن آتش فتنه‌های دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای ضربه ردن به اسلام و انقلاب را امداد‌های الهی عنوان کرد و افزود: پس از آن هدایت و مدیریت مقام معظم رهبری در شرایط سخت فتنه برای روشنگری و بصیرت افزایی و جذب حداکثری مردم و ریزش حداقلی در فتنه‌ها نقش مهمی داشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا هم بر توان بالای مدیریتی رهبری اذعان دارند، گفت: خانم رایس در یکی از سخنرانی‌های خود به صراحت عنوان کرد که رهبری ایران در یک سخنرانی یک ساعته تمامی برنامه ریزی دشمنان برای یک فتنه را بی تاثیر خواهد کرد.

جلیلیان هوشمندی و بصیرت مردم ولایی ایران اسلامی را یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در خاموش کردن فتنه‌ها عنوان کرد و افزود: ملت ایران اسلامی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب هرجا نیاز بوده در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب حضور به موقع و با بصیرت داشته‌اند و با حضور خود دشمنان را در رسیدن به اهدافشان برای نابودی اسلام و انقلاب ناکام گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه در سایه سکوت و بی بصیرتی جای دوست و دشمن عوض می‌شود، گفت: امروز دشمنان با شعار «زن، زندگی، آزادی» علیه اسلام و انقلاب توطئه چینی کردند، در حالیکه اولین مکتبی که فریاد حیات و زندگی برای زنان سرداد، اسلام بود.  

وی ادامه داد: قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) ۱۴۰۰ سال پیش مانع از کشتن و زنده به گور کردن دختران شدند، اما امروز در سایه بی بصیرتی عده‌ای می‌بینیم جای ارزش‌ها عوض شده و دشمنان با شعار آزادی زن به مقابله با اسلام آمده‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۹ دی ۱۴۰۱
مرگ بر منافق و فتنه گر ...