راهپیمایی مردم قم در سالروز حماسه نهم دی + عکس و فیلم

نمازگزاران قمی با حضور پرشور در راهپیمایی سالروز حماسه نهم دی‌ماه را گرامی داشتتند.

مردم انقلابی و مومن قم پس از اقامه نماز جمعه در مصلای قدس با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود خائن و مرگ بر منافق با حرکت به سمت میدان شهدا سالروز حماسه نهم دی‌ماه را گرامی داشتند.

آنان همچنین با شعارهای "ما ملت بصیریم ذلت نمی پذیریم ما ملت بیداریم از فتنه‌گر بیزاریم"،" نهضت ما حسینی است حماسه ۹ دی حماسه‌ای حسینی است"،"تا به ابد پاینده این نهضت خمینی است" بر ضرورت پاسداشت و زنده‌نگه داشتن ارزش‌های دینی و انقلابی تاکید نمودند.

هزاران زن و مرد و پیر و جوان با در دست داشتن تصاویر امام راحل، رهبر معظم انقلاب و پرچم‌های جمهوری اسلامی با سردادن فریادهای "الله اکبر، هیهات من‌الذله، لبیک یا حسین، لبیک یا مهدی و لبیک یا خامنه‌ای" اوج خشم و نفرت خود را از دشمنان انقلاب اسلامی و مزدوران استکبار جهانی به منصه ظهور گذاشتند.

"قم شهر انقلاب است جای منافقین نیست خواص بی‌بصیرت ننگ نظام و دینند از فرط خودپرستی مرعوب خائینند"،"جنگ رسانه‌ای و انحرافی فتنه ناکثین و مارقین است"،"این نقشه‌های آمریکا و صهیون عامل رسوایی خائنین است" نیز از دیگر شعارهایی بود که در این راهپیمایی سر داده شد.

نهم دی ماه ۸۸ مردم سراسر کشور در اعتراض به فتنه ایجاد شده توسط دشمنان اسلام پس از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری به خیابان ها آمدند و حضور حماسی خود را در دفاع از نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند؛ نهم دی ماه از آن پس به نام روز میثاق امت با ولایت و از نهم تا ۱۹ دی ماه به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.

راهپیمایی مردم قم در سالروز حماسه نهم دی

راهپیمایی مردم قم در سالروز حماسه نهم دی

راهپیمایی مردم قم در سالروز حماسه نهم دی

راهپیمایی مردم قم در سالروز حماسه نهم دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار