برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در هرمزگان + عکس و فیلم

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر‌های مختلف استان هرمزگان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور مردم ولایت مدار بندرعباس در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

اقشار مختلف مردم بندرعباس ضمن اعلام انزجار از فتنه گران و دشمنان ایران اسلامی با آرمان‌های انقلاب و ولایت تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم شعار‌های بسیجیان بندریم فداییان رهبریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

همچنین در این اجتماع، مردم قطعنامه‌ای در هفت بند قرائت کردند.

در بخشی از این قطعنامه آمده است؛ یوم الله ۹ دی، سالروز پیروزی و سربلندی ملت بزرگ ایران در آزمونی دیگر از بصیرت، هوشمندی، ولایت مداری و تجلی قدرت الهی است.

در بخشی دیگر از این قطعنامه نیز آمده است؛ عفاف و حجاب به عنوان تضمین کننده سلامت و پارسایی جامعه، تداوم بخش خط زیبای شرافت و یکی از مظاهر والای زنان ایرانی، از ارزنده‌ترین نمود‌های فرهنگی، اجتماعی در تمدن ایرانی – اسلامی بوده لذا از دستگاه‌های مسئول می‌خواهیم ضمن مدیریت شرایط موجود و اهتمام بیشتر در اجرای تکالیف مندرج در قانون حجاب و عفاف، مانع از رسوخ افکار شیطانی دنیای غرب در اندیشه زنان و جوانان غیرتمند ایرانی شده و تیر‌های سمی که ایمان جوانان ما را هدف گرفته است را بی اثر کنند.

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سایر شهر‌های استان هرمزگان نیز برگزار شد.

حماسه ۹ دی در مسجد جامع بندرعباس

برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در هرمزگان

 
 
 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.