مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور:

دشمن از شروع انقلاب اسلامی وارد میدان مبارزه شده است

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور گفت: اکنون عمر قدرت آمریکا در دنیا رو به افول است و حتی آمریکایی‌ها نیز بر این مطلب اذعان دارند.

سید علیرضا آل داوود شامگاه پنجشنبه در مراسم وداع با شهدای گمنام در اردستان گفت: این شهدای گمنام، در زمان جنگ ترکیبی که صد روز است، دشمنان و منافقان بر کشور ما تحمیل کرده‌اند آمده‌اند تا یک پیام روشن و دقیق برای ما داشته باشند.

او افزود: انقلاب اسلامی همانند یک کشتی است که ناخدای آن رهبر انقلاب اسلامی بوده‌اند؛ خوشبختانه تاکنون در همه فتنه‌های داخلی و خارجی از انقلاب محافظت شده و اکنون هم دشمنان با جنگ ترکیبی وارد میدان شده‌اند تا انقلاب را از بین ببرند و در این میان رهنمود‌های مقام معظم رهبری برای شکست نقشه‌های دشمنان راهگشا بوده است.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور با اشاره به حضور دانش آموزان در فضای مجازی در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: بیش از دو سال بود که دانش آموزان ما را به بهانه کرونا به فضای مجازی برده و از تحصیل دور کردند؛ دشمنان هنگامی که شهید سلیمانی را ترور کردند در فضای مجازی نیز به خیال خام خود هزاران بار وی ترور کرده و نام و عکس ایشان را از اینستاگرام حذف می‌کردند.

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دشمن از شروع انقلاب اسلامی وارد میدان مبارزه شده است، بیان کرد: دشمنان با وجود اینکه مجهز بوده و از تمام امکانات برخوردار بوده‌اند باز هم در هر فتنه‌ای که ایجاد کردند شکست خورده و راه به جایی نبردند.

آل داوود با اشاره به سند ۲۰۳۰ تاکید کرد: افرادی در دولت قبل این سند ننگین ۲۰۳۰ را امضا کرده و می‌خواستند دانش آموزان را وارد فضایی کنند که در جنگ شناختی توسط دشمن شکار می‌شدند.

مسئول فضای مجازی بسیج دانشجویی کشور وظیفه توئیتر را اغتشاشگری و تبلیغ جنگ دانست و خاطرنشان کرد: فتنه اسرائیلی در سال ۸۸ با حضور تعدادی از سران این فتنه شروع شده و ۱۰ سال نیز طول کشید، ولی اکنون که در کشور دولت انقلابی روی کار آمده ناراحت شده و دستشان از همه‌جا کوتاه است.

او با بیان اینکه عمر آمریکا اکنون رو به افول است و همه و حتی آمریکایی‌ها نیز بر این مطلب اذعان دارند، گفت: در سالگرد شهادت سردار دل‌ها، باید در فضای مجازی در راستای پشتیبانی از راه شهید سلیمانی و انقلاب تلاش کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار