حماسه ۹ دی از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۹ دی حماسه‌ای است خود جوش و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

عبدالله بحرالعلومی گفت: حماسه نهم دی را باید روز شکوه میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام خود و روز یاس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت قلمداد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل می گوید: خالق حماسه ماندگار ۹ دی، ملت بزرگ ایران هستند که با الهام از هدایت الهی و با حضور به هنگام در صحنه با بصیرت انقلابی ، بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی - اسلامی را در هم شکستند.

به گفته او، ۹ دی حماسه‌ای است که آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

بحرالعلومی گفت: در این روز ملت بصیر و انقلابی با آفرینش حماسه‌ای عاشورایی توانستند سیلی محکمی به فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و استکبار جهانی زده و نماد غیرت، استقلال استکبارستیزی شوند.

او می گوید: آحاد ملت قهرمان و سربلند نشان دادند که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و تحت زعامت رهبر عظیم‌الشان حضرت امام خامنه‌ای با بصیرت تمام هرگز راه را گم نمی‌کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تقارن این ایام با میزبانی شهدای گمنام را موهبتی الهی عنوان کرد که امسال نصیب استان شهیدپرور اردبیل شد و گفت: مردم فهیم با حضور و استقبال از این شهیدان سرافراز بر تمامی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب که در چند ماه اخیر باعث نا آرامی‌هایی در کشور شده بودند، خط بطلان کشیدند و با حضور خود در ۹ دی حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و برگ زرینی در تاریخ این کشور ثبت خواهند کرد.

بحر العلومی با تأکید بر پیروی از آرمان‌های مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای می گوید: همه ما متعهد خواهیم بود تا با بصیرت در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.