طی ایام مقاومت در کرمان صورت می گیرد؛

بازدید روزانه اعضای کمیته ایمنی از گلزار شهدا

فرماندار کرمان گفت: اعضای کمیته ایمنی در کرمان، روزانه به طور مرتب از روند ایمن بودن گلزار شهدا بازدید می‌کنند.

بابایی گفت: ۳ ماه است که کمیته ایمنی متشکل از ۲۱ ارگان دولتی تشکیل شده است و تاکنون ۱۲ جلسه و ۳ بازدید انجام شده است.

او با اشاره به اینکه این بازدید‌ها تا آخر ایام مقاومت ادامه خواهد داشت، افزود: هدف از این امر، برطرف کردن و جلوگیری از تهدیدات ایمنی برای زائران است.

فرماندار کرمان بیان داشت: تهدیداتی از قبیل: سنگ بالای کوه حصارها، در‌های ورود و خروج، نصب ضد لغزش بر روی پله‌ها برای جلوگیری از سر خوردگی در زمان بارندگی ها، نصب روشنایی برای جنگل قائم و برطرف کردن نقاط کور و... از جمله موارد انجام شده برای گلزار شهدا است.

عضو کمیته ایمنی با بیان اینکه در جلسات برگزار شده، ۱۲۹ مصوبه داشته ایم، بیان کرد: سعی داریم به سرعت تمام این مصوبات را اجرایی کنیم تا مشکلی برای هیچ زائری ایجاد نشود.

به گفته او تابلو‌های بالای قبور مطهر شهدا، یکی از مواردی است که احتمال دارد در زمان شلوغی و ازدحام جمعیت مشکل ساز شود که امروز در بازدید میدانی که از سوی هلال احمر، اورژانس، شهرداری، ادارات گاز و برق انجام شد، تصمیم به برداشتن این تابلو‌ها گرفته شده است.

او گفت: هر چیزی را که تهدید جانی برای مردم دارد، بدون فوت وقت و در لحظه حذف و مورد بهتر و مناسب را جایگزین می‌کنیم تا زائران با آسوده خاطری به زیارت شهدا به ویژه سردار دل‌ها بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار