تدوین نظام مسائل مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه نظام مسائل مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه تدوین می‌شود گفت : گروه‌های جهادی و مردمی فعال در محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه به حکمرانی کمک می‌کنند.

ابراهیم رحیمی‌زنگنه سرپرست فرمانداری کرمانشاه در نشست بررسی مشکلات محلات حاشیه‌نشین منطقه سه کلانشهر کرمانشاه گفت : آنچه که ضرورت تحقق بیانیه گام دوم است و نگاه دولت سیزدهم برای مردمی‌سازی حکمرانی با کمک گروه‌های جهادی و مردمی فعال در مناطق حاشیه‌نشین محقق خواهد شد.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه گروه‌های جهادی خدمت بی‌منت و بدون چشم‌داشت را در تمام لحظات به مردم محروم ارائه می‌کنند بیان کرد: تاکنون چندین جلسه با حضور گروه‌های جهادی فعال در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه در فرمانداری برگزار شده است تا بتوانیم از توانایی آن‌ها برای برطرف کردن مشکلات محلات استفاده کنیم.

رحیمی‌زنگنه با اشاره به دستور وزیر کشور برای برطرف کردن مشکلات مناطق حاشیه‌نشین خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته خدمت‌رسانی به ساکنان این مناطق بیشتر شده است تا بخشی از مشکلات مردم محلی برطرف شود و در جلسه امروز نیز به دنبال مصوباتی برای رفع مشکلات کلی این مناطق هستیم.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه در برخی از مناطق حاشیه‌ای کلانشهر کرمانشاه مشکل حریم شهری وجود دارد، بیان کرد: ساخت و ساز‌های غیرمجاز گذشته در محلات حاشیه‌ای کرمانشاه مشکلاتی برای مدیریت این کلانشهر به دنبال داشته است، زیرا براساس قانون امکان بهره‌برداری ساکنان این مناطق از خدمات زیرساختی به‌دلیل عدم مجوز وجود ندارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار