راه اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در خوشاب

فرماندار خوشاب گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در این شهرستان خراسان ضوی با هدف جذب کارآفرینان و روان‌سازی سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شد.

محمود شم‌آبادی فرماندار خوشاب گفت: با فراهم شدن تمامی زیرساخت‌های لازم در ناحیه صنعتی خوشاب، مرکز خدمات سرمایه گذاری نیز با هدف شتاب دادن به صدور مجوز‌ها و حذف قوانین دست و پاگیر مسیر تولید ایجاد و فعال شده است.

او افزود: همچنین به منظور تسریع در جهش تولید و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران، پنجره واحدی برای تسهیل فرآیند صدور مجوز‌ها در خوشاب شکل گرفته است.

فرماندار خوشاب ادامه داد: در حال حاضر تمامی زیرساخت‌های لازم شامل آب، برق، گاز و خطوط تلفن و اینترنت در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است.

شم آبادی بیان کرد: شرکت کاریز دوار خوشاب یکی از واحد‌های صنعتی این شهرستان است که در زمینه بومی سازی دانش ساخت انواع الکتروموتور، تجهیزات ضدانفجار و ساخت چراغ دستی ضدانفجار فعالیت دارد و تاکنون بخشی از تولیدات آن به کشور ونزوئلا صادر شده است.

او تصریح کرد: خوشاب از قطب‌های تولید محصولاتی، چون پسته، کشمش، زیره و تخمه آجیلی در خراسان رضوی است که سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرآوری و تبدیلی این محصولات ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.