زیرساخت‌های رفاهی پیش شرط‌های جذب دانشجو

رییس سازمان امور دانشجویان در بازدید از دانشگاه نوشیروانی بابل زیرساخت‌های رفاهی را جزء پیش شرط‌های جذب دانشجو عنوان کرد.

هاشم داداش پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان ضمن بازدید از امکانات دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان اینکه زیرساخت‌های رفاهی جزء پیش شرط‌های جذب دانشجو است، گفت: تمام تلاش وزارت علوم برای توسعه‌ی حداکثری حوزه‌های رفاهی و ورزشی می‌باشد که امیدواریم مشکلات در این حوزه‌ها به حداقل رسانده شود.

او افزود:مشکلات قابل توجهی در امر رفاهی این دانشگاه وجود دارد که باید تعمیر، تجهیز و مقاوم سازی شود.

رییس سازمان امور دانشجویان در رابطه با فرصت تحقیقاتی دانشجویان دکتری نیز گفت: وزارت علوم تحقیقات و فناوری محدودیتی در زمینه فرصت تحقیقاتی دانشجویان دکتری برای دانشگاه‌ها نگذاشته است اما این امر باید با رعایت پیش شرط‌هایی از جمله دانشگاه مقصد، رتبه الف بودن، توانمندی همراه شود.

داداش پور افزود: مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، یکی از مراکز اولویت دار برای حمایت و کمک به تجهیزات است.

داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان با حضور در دانشگاه صنعتی نوشیروانی از سرای دانشجویی، مرکز بهداشت و مشاوره و سالن ورزشی بازدید کرد و نشستی با مسئولین دانشگاه داشت.

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر اساس نظام رتبه بندی تایمز رتبه نخست در بین دانشگاه‌های کشور را از لحاظ تولید علم دارد و حدود ۶۰۰۰ دانشجو، ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۲۰۰ کارمند و ۲۰۰ دانشجوی بین المللی در این دانشگاه فعالیت میکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.