پدر شهید حسین سنماری آسمانی شد

رضا سنماری پدر شهید حسین سنماری دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر پدر شهید حسین سنماری امروز پنج شنبه هشتم دی ماه، ساعت ۱۴ در مزار والدین شاهد همجوار گلزار شهدای شهر قزوین تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

در بخشی از وصیت‌نامه شهید حسین سنماری خطاب به والدینش آمده است: «با سلام به پدر و مادر عزیزم، چند مطلب بود که مى‌خواستم به عرض برسانم: اول اینکه اگر شهادت نصیب من شد، راضى به رضاى خدا باشید و بدانید که میوه صبر، شیرین است. مى‏‌دانم که در این عُمر کوتاه خود نتوانستم زحمات فراوان شما را جبران کنم؛ ولى امیدوارم بتوانم شما را در آخرت شفیع باشم. از این موضوع خوشحال و شاد باشید که امانت‏دار خوبى بودید و از شما خواهشمندم کارى نکنید که باعث لطمه به انقلاب شود و باز شما را هر چه بیشتر به تقوا سفارش مى‏کنم. در راهى که انتخاب کردید، استوار باشید و، چون کوه بایستید و پشتیبان ولایت‌فقیه باشید ...»

شهید حسین سنماری، بیستم شهریور ماه سال ۱۳۴۳ در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش رضا، کتاب‌فروش بود و مادرش فروغ‌السادات نام داشت، تا پایان دوره متوسطه در رشته برق درس خواند و دیپلم گرفت.

این شهید بزرگوار به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، بیستم فروردین ماه سال ۱۳۶۶ در شلمچه به شهادت رسید، پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۶ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.