راه نجات اقتصاد توجه و حمایت از تولید است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه راه نجات اقتصاد کشور توجه و حمایت از تولید است گفت: تولید و عرضه بیشتر، باعث کاهش تورم می‌شود.

سیدمحمداسحاقی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان طی بازدید از ۴ واحد تولیدی در شهر صنعتی رشت گفت:به وجودصنایع دانش بنیان همچون شرکت سبحان دارو و توسعه آن‌ها در استان افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مسیر تولید، راه نجات اقتصاد است گفت: قطعاً پایداری و قدرت اقتصادی، ماحصل توانمندی در تولید و صنعت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی پویا در استان، افزود: هر چقدر تولید افزایش یابد آسیب در جامعه کاهش می‌یابد و به هر میزان زمینه اشتغالزایی باشد از فشار و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم کاسته می‌شود.
وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی در بازدید از سه شرکت تازه فعال شده افزود: در راستای احیای واحد‌های راکد به این باور رسیده ام که تولید کننده باید مورد حمایت قرار گیرد و در گلوگاه‌ها و در رفع مشکلات تمام قد در خدمت کارآفرینان استان هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با توصیف کارآفرینان به جان آفرینان گفت: در حقیقت هرچرخه تولیدی که توسط کارآفرینان راه اندازی می‌شود در معاش اقتصادی مردم تحولی ایجاد می‌کند و جان تازه‌ای را به کالبد آحاد مردم تزریق می‌کند لذا اقدام جهت راه اندازی و پویایی واحد‌های راکد تحسین برانگیز است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نیز در حاشیه این گفت: این سه واحد تولیدی غیر فعال استان که توسط یک سرمایه گذار به چرخه تولید بازگشته، جای تحسین و قدردانی از این سرمایه‌گذاران و کار آفرینان است.

تیمور پورحیدری پس از توضیحات مدیر کارخانه داروسازی در خصوص ایجاد طرح توسعه جدید شرکت، تشریح کرد: شرکت سبحان دارو، با تولید ۱۳۱ محصول دارویی ضمن صادرات به هشت کشور جهان، از نظر تعداد تیراژ محصولات تولیدی، بزرگترین تولید کننده محصولات دارویی در کشور می‌باشد.
پورحیدری، راه اندازی مجدد واحد‌های راکد صنعتی را از برنامه‌های مهم اداره کل صمت دانست و تاکید کرد: هر کار آفرینی که بنا بر احیا شرکت‌های تعطیل صنعتی را داشته باشد مورد حمایت ویژه قرار خواهد گرفت و شخصا با تیم اقتصادی استان پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های آن خواهم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.