لیدز ۱ - ۳ منچسترسیتی/با بریس هالند، سیتی به کورس قهرمانی بازگشت

منچسترسیتی در یک دیدار خارج از خانه مقابل لیدزیونایتد موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و فاصله اش را با آرسنال صدرنشین به ۵ امتیاز کاهش دهد.

در ادامه هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، چهارشنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران تیم‌های لیدزیونایتد و منچسترسیتی در استادیوم الندرود مقابل هم صف آرایی کردند.

دو تیم وضعیت بسیار متفاوتی نسبت به یک دیگر پیش از شروع بازی داشتند. سیتیزن‌ها با ۳۲ امتیاز در رده دوم و تیم لیدز یونایتد با ۱۵ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار داشتند. دو روز قبل از این بازی، آرسنال موفق شده بود در دیدار مقابل وستهم به پیروزی ۳-۱ دست پیدا کند و پپ گواردیولا به خوبی می‌دانست که الان زمان خوبی برای پیروز نشدن نیست و هرکاری برای کسب ۳ امتیاز انجام می‌دهد.

در نیمه اول مطابق انتظار سیتی توپ و میدان را در اختیار داشت، اما حملات آن‌ها راه به جایی نمی‌برد تا این که در دقیقه ۴۶، رودری توانست قفل دروازه میزبان را باز کند تا شاگردان گواردیولا با برد ۱-۰ به رختکن بروند.

در نیمه دوم سیتی خیلی سریع توسط هالند در دقیقه ۵۱ به گل دوم رسید و این مهاجم نروژی در دقیقه ۶۴ با زدن گل سوم کار را تمام کرد تا تک گل پاسکال استرویک بی فایده باشد.

تلاش‌های لیدز برای زدن گل‌های بعدی حاصلی در پی نداشت تا این تیم با قبول شکست سه بر یک ۱۵ امتیازی بماند و بیش از پیش خطر را حساس کند. شاگردان جسی مارش حالا تنها سه امتیاز بیشتر از ساوتهمپتونِ رده بیستمی بیشتر دارند و ادامه این روند، آن‌ها را یک قعرنشین کامل خواهد کرد. در سمت مقابل سیتی با پیروزی امشب با ۳۵ امتیاز و بالاتر از نیوکاسل ۳۳ امتیازی و پایین‌تر از آرسنال ۴۰ امتیازی با رتبه دوم راهی هفته هجدهم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار